Ioana si Stefan Iordache impreuna cu Gabriela Lungu infiinteaza o companie de PR. Compania va fi operationala din a doua jumatate a lunii noiembrie a acestui an si va lua startul ca agentie independenta.
Noul jucator din industria de relatii publice, THE PRACTICE, va oferi o gama larga de servicii de relatii publice, dar se va concentra pe serviciile de consultanta. Compania va lucra in parteneriat cu grupul Leo Burnett, atunci cand serviciile specializate oferite de una dintre cele doua entitati vor fi solicitate de clientii celeilalte.

The Practice va fi coordonata de Gabriela Lungu, in calitate de Managing Partner. Gabriela este unul dintre cei mai buni specialisti din PR si un manager de succes, cu experienta. Am gasit in ea un adevarat partner de drum lung, cu care simtim ca avem aceleasi obiective, valori si filozofie de business. Impreuna dorim sa cream un produs bun, unul dintre cele mai bune din industrie, si sa avem o echipa entuziasta si profesionista. Daca vom reusi asta, tot restul va urma de la sine... declara Ioana Iordache, intr-un comunicat emis de agentie.

Incep un nou drum in viata mea profesionala alaturi de Ioana si Stefan, doi parteneri care au cladit cel mai creativ si mai bun strategic grup de comunicare din Romania. Sunt foarte increzatoare ca impreuna vom face ca noua companie de consultanta in PR, THE PRACTICE, sa ajunga rapid un reper in industria de relatii publice a adaugat Gabriela Lungu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri