Functia acestuia de director de creatie Graffiti BBDO va fi preluata incepand cu ianuarie 2007 de Ema Prisca, in prezent Associate Creative Director.

Bogdan a fost copywriter la Atomic TV, editorialist la Cosmopolitan si colaborator la Observator Cultural si Dilema pana in 2000, cand a intrat in publicitate ca junior copywriter. In primavara acestui an a devenit Director de Creatie. “Imi pare rau ca plec acum la nici 9 luni de cand am devenit director de creatie. Imi pare bine ca plec acum cand sunt inca tanar si mai am un dram de inconstienta” spune Bogdan Mirica, intr-un comunicat al agentiei.

“Dupa Predu, care a plecat in martie sa creasca nivelul creativ al Croatiei, a venit, se pare, randul lui Bogdan sa exploreze noi oportunitati pentru dezvoltarea sa personala. Important este ca amandoi au dovedit, pe langa profesionalism si talent, atasament si daruire fata de echipa BBDO, iar rezultatele muncii lor de atatia ani se vad. Lui Bogdan ii multumesc personal ca si-a amanat inceperea cursurilor si a ales sa fie alaturi de noi in ofensiva 'reinventarii noastre creative' din acest sfarsit de an. si, recunosc, abia astept sa avem din nou, dupa multi ani, un director de creatie la genul feminin. Ema are determinarea si talentul de care acest departament are nevoie pentru a trece la o abordare noua, completa, a ideilor si solutiilor de comunicare” adauga Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO.

Citeste si:

In afara de copywriting, Bogdan s-a mai ocupat si cu regizatul de spoturi si cu scrisul de romane (BESTSELLER, Humanitas 2005).

Graffiti BBDO este prima agentie de publicitate din Romania, infiintata in 1991. Afiliata din 1992 la reteaua BBDO, Graffiti BBDO este unul dintre liderii pietei locale de comunicare, in mod constant premiata atat la festivaluri de creatie - Epica, New York Festivals, Ad’Or – cat si la competitii ale eficientei – EFFIE Awards Romania.