Ghidurile de buna practica, precum Global Reporting Initiative Framework le cer companiilor sa ii informeze in mod transparent pe stakeholder-i despre actiunile lor. De asemenea le cer sa asculte ingrijorarile acestora, sa le ofere raspunsuri si sa formuleze planuri masurabile de actiune in vederea rezolvarii lor.

Pentru ca acest dialog sa aiba loc in mod eficient simpla comunicare prin intermediul presei nu este de ajuns. Companiile au nevoie la ora actuala de mai multe canale de comunicare directa.

Reprezentantii agentiei de consultanta in comunicare online Selenis cred ca internetul ofera cele mai multe oportunitati in aceasta privinta, prin instrumente ca: site-ul corporate, newsletter-ele pe email sau blogurile corporative.

Citeste si:

Selenis a lansat de curand un astfel de newsletter pentru Carpatcement Holding, care vine in continuarea site-ului de responsabilitate sociala al companiei.

Carpatcement si-a dorit sa initieze un dialog cu stakeholder-ii companiei: reprezentanti ai comunitatilor locale si ai autoritatilor, ONG-uri de mediu, angajati si jurnalisti. Pe de o parte acestia primesc pe email informatii despre companie si despre proiectele de CSR pe care le deruleaza. Pe de alta, sunt incurajati sa interactioneze cu reprezentantii companiei, propunandu-le proiecte sociale pe care Carpatcement sa le sustina.

"Newsletter-ul pe care il facem impreuna cu Selenis isi propune aceleasi obiective ca si site-ul CarpatcementCSR.ro” spune Bogdan Arnautu, Manager de Comunicare al Carpatcement Holding. “Respectiv sa creasca trasparenta in privinta raportarii actiunilor noastre de CSR si sa faciliteze dialogul cu publicul important pentru noi. Ne-am bucurat sa vedem ca, in primul rand jurnalistii s-au aratat deschisi fata de aceasta initiativa".