Brands Talk este divizia de publicitate a grupului de companii de publicitate The Group, cel mai mare jucator autohton independent din industrie, care in 2005 - primul an de functionare - a inregistrat o cifra de afaceri cumulata de peste 15 milioane de euro.

In calitate de director de creatie al Grey in ultimii 12 ani, Sorin Predescu (38 de ani), a coordonat campanii de publicitate pentru branduri precum Zapp, Golden Brau, Romtelecom, Click Net, Borsec si Brau Union. Brands Talk, agentia catre care se indreapta Predescu si unde va ocupa aceeasi pozitie ca la Grey, are in portofoliu branduri precum vopseaua Maxweiss, zaharul Coronita sau marca auto Suzuki Swift.

Sorin Predescu, citat intr-un comunicat remis NewsIn, a spus ca isi doreste sa dezvolte in cadrul agentiei Brands Talk un departament de creatie dinamic, "care sa construiasca marci de succes si care sa se impuna pe piata publicitatii din Romania".

Sorin Predescu este absolvent al Institutului de Arhitectura “Ion Mincu” din Bucuresti. Dupa ce a lucrat doi ani ca designer la Electromagnetica, s-a angajat in 1994 la Grey Bucuresti, companie detinuta integral de reteaua Grey Worldwide, parte din WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de publicitate din lume.

Citeste si:

Predescu a lucrat pentru clienti precum Procter&Gamble (cel mai mare client de publicitate din Romania si din lume, potrivit informatiilor disponibile - nr.), BAT, Nokia, GSK (marcile Coldrex si Aquafresh), Visa (clienti de retea), Romtelecom, Clicknet, Brau Union, Raiffeisen, Agricover (clienti locali). El a participat la realizarea a peste 200 de spoturi publicitare, potrivit reprezentantilor Grey.

The Group, din care face parte agentia Brands Talk, mai include companiile Media Investment (servicii de comunicare media), Nicola Porter Novelli (PR), House of Media (servicii comunicare media), Touch Communication (marketing direct), Q Research (cercetare), BT Production Group (productie publicitara), potrivit declaratiilor reprezentantilor companiei, pentru NewsIn.

The Group, infiintat in 2005, a avut anul trecut o cifra de afaceri cumulata de 15,4 milioane de euro, iar 90% din business a fost generat de agentia Media Investment, specializata in planificare si achizitie de spatiu publicitar, potrivit declaratiilor companiei dupa depunerea bilantului la Ministerul de Finante, in primavara acestui an.

Actionarii The Group ii numara, printre altii, pe Zoltan Szigeti (unul dintre veteranii industriei de publicitate romanesti si fost sef al operatiunilor WPP in Romania), Mihaela Nicola (fost director general al grupului Ogivly, parte din WPP) si Ovidiu Florea (ex-MindShare, deasemenea parte din WPP).