Ca o continuare fireasca a activarii de la AdPrint unde i-a incarcat cu energie pe participanti, Supradyn s-a concentrat in a doua parte a lui 2006 pe viata agitata de zi cu zi a orasenilor. Absolut natural din moment ce marile orase sunt in acelasi timp si mari energofage.

Orice orasean stie cata energie fizica si psihica pierde in fiecare zi asteptand dupa autobuz, stand in picioare intr-o inghesuiala ca intr-o cutie de sardale, facand slalom pe strazi, blocat in trafic si toate astea doar ca sa ajunga la munca. Peste astea, se adauga cantitatea imensa de informatii cu care este bombardat in fiecare zi, “scandalurile” politice si mediatice. In acest tumult zilnic nu e timp de relaxare si odihna, deci e firesc ca nimeni sa nu pretuiasca mai mult week-end-ul decat oraseanul activ ce n-are timp nici sa respire linistit. Toata lumea de abia asteapta sa fie vineri seara.

Stiind toate acestea, Sister s-a gandit ca oamenii au nevoie de mai multa energie iar Supradyn le-o poate oferi. Prin combinatia sa de vitamine, Supradyn te ajuta sa fii in forma toata ziua si sa faci fata cu succes provocarilor unei vieti active, se anunta intr-un comunicat al agentiei.

Citeste si:

Campania Supradyn a debutat in Libertatea numarand in fiecare zi impreuna cu orice om care are o viata plina zilele pana la si din timpul week-endului. Pentru ca ai nevoie de energie nu doar ca sa ajungi pana in weekend dar si ca sa te distrezi.

A continuat in noiembrie prin aparitii in patru saptamanale – Business Magazin, ProTv Magazin, Academia Catavencu si Capital, venind de fiecare data cu mesaje specifice adaptate publicatiilor in care au aparut. Si pentru ca anul nu se poate incheia fara sa ne gandim la cel urmator, Supradyn si-a facut deja anuntata prezenta in Reader’s Digest si in Lumea – suplimentul anual editat de Capital. Concluzia este una singura: oricand trebuie sa faci fata unor provocari si sa dai ce este mai bun din tine, Supradyn este mereu gata sa-ti sara in ajutor.