Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua provocare tuturor ascultatorilor din banda FM printr-o campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului “Guerrilla de Dimineata”. Campania este o continuare a superproductiei de succes „The Good, The Bad & The Ugly”, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu, cei mai grei din banda FM.

Dupa ce si-au impus legea in salbaticul FM romanesc de luni pana vineri de la 7 la 10, cei 3 pastori Guerrilla propun acum o reinterpretare a celebrei balade Miorita adaptate situatiei din prezent. Pe scurt, concursul „Rescrie Miorita!” invita zilnic ascultatorii sa trimita propria lor versiune a unei strofe din celebra balada. Castigatorii fiecarei zile sunt inzestrati cu cate o mitoasa si o cusma antiresemnare roz si intra in direct la Radio Guerrilla.

““Miorita” este balada care, din pacate, a inspirat poporul roman din cele mai vechi timpuri. A devenit, asa cum se stie, motivul-cult al acestei natii. Din pacate, pentru ca, atunci cand suntem pusi in fata unui pericol, reactionam cum nu se poate mai gresit: plecam capul, ne resemnam, lasam raul sa isi vada de treaba. Radio Guerrilla instiga, in aceasta primavara, la antiresemnare! Cine vede probleme in societate (mizerie, indiferenta, bataie de joc), suna la Radio Guerrilla, iar cei 3 baci eroi vor incearca sa le rezolve. Ideea campaniei este : «Nu mai sta cu mainile in san, nu te mai lamenta, ia atitudine!“ declara Dan Amariei, Deputy Creative Director Propaganda si copywriter al campaniei.

Pana pe 13 aprilie Dobrovolschi, Craioveanu si Mihaiu vor scoate zilnic la bataie cate 4 versuri din Miorita. Cine dovedeste oaie le poate rescrie asa cum ar fi trebuit sa fie azi si trimite apoi la rescriemiorita@eliberadio.ro. De asemenea, ascultatorii mai au la dispozitie si Linia Roz Antiresemnare (cu tarif normal) unde vor putea sa sune si sa inregistreze o resemnare cotidiana. Autorii celor mai autentice resemnari/antiresemnari vor primi cate o Amuleta Antiresemnare, iar Guerrilla le va pune numele la loc de cinste pe site.

Citeste si:

“Problemele zilnice, minore sau majore, tratate de obicei cu resemnare, sunt si ale noastre, ale tuturor celor care le suntem partasi. Radio Guerrilla “colecteaza” aceste situatii, le aduce la cunostinta tuturor, ia atitudine publica si indeamna la antiresemnare. Despre romani se spune ca sunt mioritici, adica in fata unei probleme care ar putea fi tratata combativ, acestia, precum ciobanasul moldovean din Miorita, pleaca capul si se resemneaza in loc sa actioneze, in loc sa demonstreze ca are si ca poate sa-si foloseasca...oaiele. Radio Guerrilla vrea sa “rescrie” Miorita. Adevaratii ciobanasi Dobro, Mihaiu si Craio, conduc lupta antiresemnare declansata de Radio Guerrilla”, spune Adrian Popescu, Director de Marketing Radio Guerrilla.

Campania „Rescrie Miorita! Foloseste-ti oaiele!”, este in plina transhumanta pe urmatoarele medii de promovare: TV, radio, presa scrisa, Internet, indoor advertising (OOPS si acces press), BTL, plus gingle-uri si promo-uri originale pe Radio Guerrilla.

Echipa Propaganda implicata in aceasta campanie cu oaie este formata din Dan Amariei, deputy creative director, Vlad Bojan - art director, Dan Moldovan - creative director, Simina Leotescu - strategic planner si Sonia Vlad - account manager. Din partea clientului au dovedit oaie si aprobat un concept cu oaie Calin Husar – director general si Adrian Popescu – director de marketing.