Premiul Grand Effie acordat in cadrul festivalului Effie Romania 2007 a fost castigat de agentia Headvertising, cu a lor campanie Smaller but handier, dedicata Gazetei Sporturilor. Potrivit valorilor la rate card pentru TV, radio si print, campania a investiti in promovare 1,74 mil. euro.
Pentru noi acest Grand EFFIE inseamna foarte mult, pentru ca vine intr-un moment foarte potrivit - clientii pot sa vada nemijlocit cum schimbarea noastra de pozitionare pe piata, care pune Eficienta comunicarii in prim-plan, are o baza concreta si recunoscuta public. 'What Works Best', mantra noastra, e chiar principiul dupa care functionam zilnic, si nu doar un slogan de pus langa logo, spune Serban Alexandrescu, director de creatie al Headvertising.

In urma campaniei, tirajul vandut al Gazetei a crescut cu 13%, in timp ce media tirajului vandut al competitorilor din categorie a scazut cu 7%. Publicatia a depasit Evenimentul Zilei si a intrat in top 3 al tuturor ziarelor, in timp ce a reusit sa mareasca avansul fata de ProSport de la 24% la 34% mai multi cititori. Chiar mai important, Gazeta nu numai ca nu a pierdut bani pe termen scurt, dar pana la sfarsitul anului cifra sa de afaceri a crescut cu 46%.

Pe lista de finalisti pentru marele premiu al festivalului care premiaza eficienta campaniilor de comunicare s-au mai aflat campaniile The Guide, brand Banca Romaneasca, semnata de Graffiti BBDO si Salonta pentru Salonta, semnata de Next Advertising si CAP.

Din punct de vedere media, campania creata pentru Gazeta Sporturilor trebuia sa se adreseze atat pasionatilor de sport, cat si oamenilor de marketing. Pe TV s-a mers pe un mix de notorietate national, folosind TVR 1 si Antena 1 si cateva difuzari pe Prima TV pentru audienta sportiva. Oamenii de marketing au fost targetati folosind Realitatea TV, Antena 3 si National Geographic. Acelasi rationament a fost folosit si in cazul radio-ului, posturile unde campania a fost promovata sunt Europa FM si pentru persoanele prinse in trafic s-a folosit un mix format din Kiss FM, Radio 21 si Total FM. Pentru comunitatea de marketing s-a folosit Radio Guerilla.

In cadrul EFFIE Romania 2007 s-au mai acordat, in afara de Grand EFFIE, 11 trofee de bronz, 12 trofee de argint si 13 de aur. Printre agentiile castigatoare, Propaganda a castigat 2 trofee Effie (Aur si Argint) din 2 campanii inscrise in festival. Premiile castigate au fost Aur pentru promotia Radio Guerrilla si argint pentru Fiobilin.

Premiile obtinute confirma sintagma sub care Propaganda se pozitioneaza Creative Marketing si faptul ca furnizam partenerilor nostri solutii eficiente, ce imbina strategia si creatia intr-un mod fericit. Ne bucuram ca solutiile de comunicare propuse de noi au contribuit la succesul de piata al clientilor nostri, iar satisfactia este si mai mare cand reusim sa surprindem si sa ne impunem prin executii la festivalurile locale, dar si internationale. Noi ne pregatim in continuare pentru un nou sezon in liga campionilor, a declarat Adrian Tuluca, director executiv Propaganda.

Pentru premiile EFFIE de anul acesta au concurat 70 de campanii, inscrise de 26 de companii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri