Revista de lifestyle feminin are o vechime pe piata de 75 de ani si este unul dintre cele mai apreciate titluri ale revistelor din Marea Britanie.

Revista se va relansa pe 17 aprilie iar investitia preconizata este de mari proportii, mai precis de 2.94 mil. euro ( 2 milioane lire sterline) in promovare TV, online si prin zona retailului. TCM Creative a creat un nou spot TV pentru campania de relansare, planuita si cumparata de MediaCom.

Elemente ale relansarii includ o hartie mult mai buna, opt pagini in plus pentru fiecare sectiune, o noua sectiune de sapte pagini, o sectiune cu povesti inspirate din viata reala, un desing mult mai cuprinzator, creand astfe materiale mai sofisticate, mai usor de citit.

Citeste si:

"Nu vorbim despre o evolutie treptata, vorbim de revolutie, care sa reflecte femeia de astazi, cu varste de peste 35 ani”, a declarat Evelyn Webster, managing director al IPC Connect. “Woman's Own este un brand masiv, cu o audienta masiva care cere. Karen Livermore, noul editor alaturi de fantasticul sau talent editorial au reinventat brandul, au creat o revista mai desteapta, mai surprinzatoare, cu o puternica raspandire sociala”, a copletat Evelyn Webster.

La jumatatea anului 2005, revista vindea 409,616 de copii pe saptamana, ajungand ca la jumatatea anului 2006 vanzarile sa scada cu 12.9%, pana la to 356,811 de exemplare.