Campania TV contine doua spoturi semnate FCB, a cate 25 de secunde fiecare: „Eu, tu si tu” – pentru promovarea iaurturilor cu fructe „portie de familie” si „Mastodontul” – pentru promovarea iaurturilor naturale „portie de familie”. Spoturile pastreaza spiritul vesel si amuzant specific brandului Zuzu. Exista si o amprenta absolut noua, care improspateaza identitatea Zuzu - melodia „Fresh” a formatiei Cool and the Gang, celebra in anii ’80.

„Zuzu este copilul teribil al marcilor romanesti. Spiritul sau ludic a generat o serie intrega de reactii, nu de putine ori contradictorii, fie ca vorbim de consumatori sau de oameni de advertising. Cert este ca succesul sau dupa mai mult de un an de la lansare nu mai poate fi contestat de nimeni. Pe acest fond, campania pentru iaurt - portie de familie isi propune sa consolideze si sa completeze teritoriul marcii. Cele doua executii continua sa surprinda linia jucausa, dar puncteaza mult mai bine elementele rationale: gustul si calitatea pentru care Zuzu este atat de apreciat de catre cei care l-au incercat macar odata. Am fost foarte atenti, atat la obiceiul de consum al acestui produs, cat si la teritoriul vizual al marcii, iar rezultatul este o ilustrare neconventionala, in spiritul Zuzu, a pregatirii unui mic-dejun in familie”, declara Cosmin Radoi, new business director la Foote, Cone & Belding.

Elemente rationale ale campaniei ne spun ca iaurtul Zuzu este extrem de gustos, are o consistenta cremoasa, iar variantele cu fructe sunt produse dupa o noua reteta, cu bucati mari de fructe si arome consistente. Ambalaje Zuzu sunt moderne si usor de folosit, iar portia de familie are capac, care permite pastrarea in conditii optime in frigider. Unul dintre sortimentele Zuzu prezentate in spoturi tocmai a fost lansat pe piata: Zuzu iaurt piersici si caise.

Din echipa Foote Cone & Belding care a creat noilor spoturi fac parte: Andreea Paun – copywriter, Dragos Radulescu - art director, Cosmin Radoi - new business director. Casa de productie Multimedia Est a realizat clipurile. Din partea Albalact, responsabilii cu campania publicitara sunt: Cristina Miclea - brand manager Albalact, Alexandra Rusu si Nadia Dimofte - MGT Business Services.

Citeste si:

Campania de publicitate va fi derulata pe o perioada de opt saptamani (mai-iulie), cu o pauza. Campania mai cuprinde, pe langa spoturile TV care vor fi difuzate pe principalele canale audio-vizuale, printuri in cateva publicatii lunare de life-style. Targetul vizat il reprezinta tinerii moderni, avand intre 25 si 45 de ani, independenti sau cu familie, cu studii medii si superioare si venituri medii si mari.

Colaborarea dintre Albalact si Foote Cone & Belding a inceput in luna martie, in urma unui pitch organizat pentru Zuzu, la care au mai participat inca trei agentii. Albalact a ales agentia FCB pentru ideile noi pe care le-a propus, fara a pierde din spiritul brandului.

„Albalact este o companie care creste si care anul acesta va avea un buget de marketing si mai mare. Avem un plan pe termen lung pentru dezvoltarea brandurilor Fulga si Zuzu, asa ca ne-am gandit sa largim echipa de creatie si publicitate”, a precizat Alexandra Rusu, managing partner MGT Business Services si consultant de marketing pentru Albalact.