„Pentru Brand Connection, contul Banca Romaneasca reprezinta mai mult decat valoare financiara. Reprezinta prestigiu si o oportunitate excelenta de a demonstra pietei de specialitate ca, desi suntem o agentie tanara, suntem expansivi, entuziasti si perfectionisti. Mai mult decat atat, Banca Romaneasca este un cont de media foarte ofertant, care ne va permite sa ne punem in valoare expertiza si calitatile strategice”, declara Ileana Tomescu, managing director Brand Connection.

„Pe langa cercetarea pietei bancare, analiza competitiei si a consumatorilor si strategia de comunicare media, am pus in acest pitch o tona de implicare si multe kilograme de cafea. Am lucrat cu entuziasm si acest lucru a dat roade”, adauga Tomescu. „Ne-a fost de mare folos experienta bancara castigata pe parcursul anului 2006, cand am asigurat servicii complete de media pentru un alt jucator bancar important de pe piata romaneasca”, mai spune Ileana Tomescu.

Prima campanie de comunicare Banca Romaneasca derulata cu suportul Brand Connection se desfasoara deja pe principalele canalele de comunicare (TV, presa, Internet).

Citeste si:

Echipa care a lucrat pentru castigarea pitch-ului Banca Romaneasca si dedicata in continuare acestui cont este formata din Crina Bibicu - Client Service Director, Ana-Maria Negulescu - Senior Planner, Marius Vlasceanu - Planner si Ruxandra Stan - Buyer.

Brand Connection este membra a grupului Interpublic, unul din cele mai mari holdinguri de marketing si comunicare din lume, format din reprezentante in 20 de tari din intreaga lume. Brand Connection Romania s-a infiintat in anul 2005, iar in prezent are o echipa formata din 12 profesionisti cu experienta in domeniul media. Portofoliul companiei mai include Gallina Blanca, Asiban, Bucharest Distribution Park, The Asd Store Advertising, Ad Work, editura Maxam, Boehringer, Bramac, Eli Lilly, Adesgo, Bayer.