Graffiti BBDO in parteneriat cu Pepsi lanseaza cea de-a V-a editie a concursului de creatie publicitara “Drum catre Golden Drum”. Inspirata din realitatea traficului bucurestean, din ce in ce mai deranjant atat pentru pietoni cat si pentru conducatorii auto, tema din acest an este “Un Bucuresti mai putin aglomerat”. Astfel, tinerii sub 26 de ani, care nu sunt angajati in agentii de publicitate, sunt provocati sa prezinte propuneri de campanii integrate pe aceasta tema, incluzand executii de scenariu tv, scenariu radio, print, media neconventionala, internet.

„Am pornit de la o problema reala, si anume aceea ca in ritmul actual de dezvoltare, in 5 ani, Bucurestiul va fi un oras paralizat din cauza traficului. Toti suntem iritati de aceasta realitate, dar nimeni nu incearca sa faca ceva concret pentru a remedia situatia. inlaturand calea aeriana, solutia ramasa este traficul subteran care, desi este si el aglomerat, poate sa absoarba inca un procent ridicat din cei care prefera acum sa circule doar cu propriul autoturism si sa-si petreaca o buna parte din timp la volan, indiferent in ce directie ar merge si la ce ora”, spune stefan Chiritescu, Senior Account Planner Graffiti BBDO.

Perioada de desfasurare a competitiei este 3 iulie – 10 august 2007, castigatorii urmand sa fie anuntati pe 1 septembrie 2007. Pentru participarea la concurs, doritorii trebuie sa trimita formularul de inscriere completat corect, impreuna cu propunerile de creatie, dactilografiate sau editate pe computer, in atentia lui Sorin Psatta sau a lui stefan Chiritescu - Departamentul Strategie, Graffiti BBDO, Str. Dr. Turnescu 1A, Bucuresti, fax: 021-316.02.07, sau pe e-mail la adresa concurs@graffiti.bbdo.ro, pana la data de 10 august 2007. La aceasta adresa de e-mail vor fi adresate si intrebarile legate de brief.

Brieful de creatie si formularul de participare vor fi disponibile pe site-ul www.graffiti.bbdo.ro si pe blogul http://blog.graffiti.bbdo.ro/.

Citeste si:

Juriul din acest an va fi compus din: Calin Clej - CSD Marketing Manager PepsiCo Romania, Ema Prisca - Director de Creatie Graffiti BBDO, Sorin Psatta - Director Strategie si Cercetare Graffiti BBDO, stefan Chiritescu - Senior Account Planner Graffiti BBDO. Membrii juriului vor nota propunerile dupa criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia si de relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat in brief. Juriul va lua in considerare conceptul, nu executia, insa modalitatea generala de prezentare poate fi un plus in evaluarea candidatilor.

Castigatorul marelui premiu va participa la cel mai important festival de publicitate al Noii Europe, Golden Drum, ce va avea loc in perioada 14-19 octombrie 2007 la Portoroz, Slovenia. Costurile de calatorie vor fi acoperite integral de Graffiti BBDO si Pepsi, iar accesul pe tot parcursul festivalului la evenimente va fi asigurat de organizatorii Golden Drum. De asemenea, primii trei clasati vor putea efectua o luna de practica la Graffiti BBDO cu posibilitatea continuarii colaborarii.

in plus, in premiera, participantii vor putea obtine, la aceasta editie a concursului, doua premii speciale: premiul „Creative Media” (o luna de practica, cu posibilitatea continuarii colaborarii), oferit de Media Direction, si „Interactivity” (o luna de practica, cu posibilitatea continuarii colaborarii), oferit de Proximity. Castigatorii premiilor respective vor fi decisi de juriul mentionat mai sus, cu participarea lui Cristian Mucichescu, Director Executiv Media Direction si, respectiv, Gabriela Terchila, Managing Director Proximity.