Cele mai multe dintre ele se refera la efectele nefaste ale deciziei conducerii trustului Times de a-si comasa, sub stindardul Time Inc.’s Business and Finance Network (Tibfin), echipele de vanzari publicitare cu revistele de afaceri, printre care si Business 2.0. Ca urmare, vanzarile de publicitate au inceput sa se concentreze mai mult pe publicatiile mai mari, precum Fortune.

Business 2.0 a trecut pe planul secund in privinta marilor vanzari de publicitate, pierzand batalia in fata celorlalte publicatii alte Times. Mai mult, companiilor ca Microsoft sau Intel li se ofera reduceri la alte reviste ale grupului daca achizitioneaza spatiu publicitar si in Business 2.0.

Potrivit Revistei Editorilor din America, citata de The New York Times, veniturile din publicitate ale revistei au scazut cu 38% pana in iulie, dar si celelalte publicatii ale grupului au avut de suferit din aceasta cauza. Fortune Small Business a inregistrat un declin de 26,8%, Fortune a scazut cu 13, 4, iar Money cu 8,3. Christopher J. Poleway, initiatorul Tibfin, a fost inlocuit recent de Vivek Shah, presedintele portalului CNNMoney.com.

Cum numarul din luna iulie a avut doar 102 pagini, iar vanzarile de spatiu publicitar au scazut pe fondul crearii Tibfin, revista de IT s-ar putea transforma intr-o publicatie exclusiv on-line, schimbare ce s-ar putea bucura de sprijinul corporatiei Times. Cu toate acestea, se pare ca cititorii sunt inca destul de interesati de revista, atat in format online, cat si offline. Anul trecut, Business 2.0 a avut un tiraj de 623.000 de copii, aproape la fel ca in 2005.