“Ideea strategica a campaniei a venit pe baza unui fapt statistic: 1 din 2 romani s-au gandit deseori sa paraseasca firma unde lucreaza, dar numai 10% au planificat deja plecarea (Ipsos Research). Incercarile noastre de a afla ce anume ii face pe romani sa nu ia atitudine in privinta problemelor legate de serviciu au relevat mai multe motive, printre care si acela ca parasirea locului de munca este similara cu parasirea unui partener. Grijile pentru cei pe care ii lasam in urma sau incertitudinea viitorului sunt indeajuns de puternice pentru a ne resemna. Asa a venit, firesc, si indemnul campaniei”, spune Raluca Borascu, Strategic Planner Leo Burnett.

Campania s-a lansat cu spoturile “Masajul”, “Nimic” si „Vogatore”, difuzate incepand cu jumatatea lunii septembrie. Despre ideea creativa din spatele campaniei, Mihai Botarel, copywriter Leo Burnett, declara: “Conceptul a venit firesc. Si noi suntem angajati si, de-a lungul timpului, am trait aceleasi frustrari. In loc sa fim rationali in cariera, judecam afectiv si luam lucrurile mult prea personal. Vorba miresei: ar trebui sa ne mai relaxam si noi putin. Joburi sunt destule.” Campania de imagine va fi sustinuta atat prin executii TV (posturile de televiziune alese fiind Pro TV, Kiss TV, U TV, National Geographic, Prima TV, B1), cat si prin intermediul mediilor neconvenþionale, precum viralul.

Pentru Liviu Dumitrascu, General Manager eJobs, abordarea agentiei de publicitate a fost neasteptata: “Este o interpretare indrazneata, cu o idee originala, foarte aproape de adevar. Speram ca prin intermediul executiilor sa influentam atitudinea refractara pe care o au romanii fata de provocarile legate de un nou loc de munca. N-avem ce spune legat de mesaj si executie, altceva decat sa laudam la maxim profesionalismul si super-creativitatea Leo Burnett”

Referitor la mesajul campaniei, Roxana Dumitru, Managing Director Leo Burnett, explica: „Proiectul ni s-a parut extrem de interesant prin faptul ca am realizat o campanie de imagine pentru cel mai mare site de locuri de munca din Romania. In ceea ce priveste executiile, ele au fost concepute pentru a da un imbold angajatilor nefericiti cu locul de munca, pentru a-i incuraja sa mearga mai departe si sa caute ceva potrivit aspiratiilor lor. Evident, campania nu incurajeaza angajatii sa-si paraseasca locurile de munca, ci doar sa le reaminteasca faptul ca daca nu sunt multumiti, pot gasi oricand ceva mai potrivit pe eJobs.ro.”

Citeste si:

Spoturile au fost realizate cu ajutorul casei de productie Hi-Fi, regizor Andrea Paduraru.
Echipa Leo Burnett care a contribuit la realizarea campaniei este formata din Emilian Arsenoaiei - Creative Director, Ghica Popa - Art Director, Mihai Botarel – Copywriter, Roxana Dumitru – Managing Director, Razvan Matasel – Head of Planning&Deputy Managing Director, Raluca Borascu - Strategic Planner, Ioana Stirbulescu -BrandComm Executive, Laura Georgescu Baron – A/V Director,

Echipa clientului implicata in desfasurarea proiectului: Liviu Dumitrascu si Dani Tatar – Managing Partners.