Cele mai mari cheltuieli de publicitate pe platformele sociale vor fi inregistrate in Statele Unite unde acestea sunt estimate sa creasca pana la suma de 1,6 miliarde de dolari. In 2007, valoare acestora a fost de 920 de milioane de dolari. In Statele Unite, platformele sociale MySpace si Facebook reprezinta 70% din aceasta piata, potrivit NewsIn.

Totodata, cresterea investitiilor in publicitate este determinata de extinderea populatiei pe platformele sociale. Studiul estimeaza ca 37% dintre utilizatori adulti din Statele Unite au vizitat o platforma sociala cel putin o data pe luna in anul 2007. Acesta mai arata ca pana in 2011, aproape jumatate dintre utilizatorii adulti din Statele Unite si 84% dintre tinerii utilizatorii vor vizita site-urile sociale.

Potrivit studiului, cheltuielile globale de publicitate pe platformele sociale vor ajunge la 4,1 miliarde de dolari in 2011.

Citeste si:

Compania eMarketer este o firma americana de cercetare de marketing a mediului online si a tehnologiilor in dezvoltare.