McCann este autoarea noii campanii pentru Bergenbier in care fotbalistii echipei nationale sunt chemati sa aduca victoria echipei nationale. Suporteri reali, potrivit agentiei, ai echipei Nationale de Fotbal a Romaniei, isi incurajeaza jucatorii special pentru un singur meci. Este vorba de mult mediatizatul meci Romania-Olanda ce se va disputa sambata aceasta la Rotterdam si care face parte din preliminariile pentru Cupa Mondiala din 2006.

Lansata sub sloganul „Acum ori niciodata!” prima parte a campaniei ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV si consta in 3 testimoniale ce se vor difuza pana sambata, "al caror rol este sa sublinieze si sa intareasca legatura afectiva dintre Bergenbier si suporterii echipei nationale" spun reprezentantii agentiei .

Alexandru Dumitrescu, Head of Copy McCann/ Creative Services: „Ne-am obisnuit sa-i vedem pe jucatorii de fotbal cerand suporterilor sa participe la meci si sa-i sustina. Cum insa si noi suntem suporteri ai Nationalei ne-am gandit ce le-am spune jucatorilor inainte de meci ca sa-i motivam. Bergenbier devine astfel marea voce a suporterilor si isi consolideaza pozitia de „berea fotbalului romanesc”. Am pregatit si niste continuari dupa meciul cu Olanda; sa speram ca se va difuza cea pentru victorie...!”

La „strigarea” Echipei Nationale au lucrat din partea Interbrew: Mihai Ghyka – Marketing Director, Stefan Teodorescu – Brand Manager Bergenbier, Gigi Loghin – BTL Coordinator si Vlad Craioveanu – Marketing Executive. McCann/ Creative Services a intrat in terenul campaniei cu Alexandru Dumitrescu – Head of Copy, Titus Dumitrescu – Copywriter, Radu Tinc – Art Director, Gabriela Alexandrescu – Account Executive, Florin Rosu – Creative Planner, Tiberiu Munteanu si Gimina Maxim – Audio-Video Producers si Victor Stroe – Media Planner, Universal McCann.