Cei doi manageri vor raspunde, printre altele, de coordonarea activitatilor de consumer marketing si PR, precum si pentru conducerea echipelor locale si ii vor raporta lui Leszek Zaborowski, Director of Channels CE, Discovery Networks Europe (DNE). Noile functii au fost create ca o reactie la reorganizarea companiei, in urma dezvoltarii continue a Discovery in intreaga Europa Centrala.

Katarzyna Kieli, vice-presedinte si Country Manager, Europa Centrala, a declarat ca infiintarea unor echipe locale este un pas firesc pentru companie. "Noile pozitii ne vor permite sa ne concentram eforturile asupra uneia dintre pietele cu cel mai rapid ritm de crestere din Europa Centrala, Romania, ajutandu-ne in acelasi timp sa ne consolidam in continuare celelalte doua piete importante din regiune, Polonia si Ungaria", a declarat vice-presedinte si Country Manager, Europa Centrala, Katarzyna Kieli.

Ada Roseti (Alexandra Tiganas - n.red.) are o experienta bogata in industria de film si media. Inainte de a lucra pentru Discovery, a fost director de Achizitii, Vanzari, Subtitrare si Programare la Televiziunea Romana. De asemenea, Ada Roseti a fost consilier de achizitii la Televiziunea Romana si Prima TV. In calitate de critic de film, a colaborat cu diverse posturi de radio si televiziune, unde a produs si prezentat mai multe emisiuni dedicate industriei filmului. Ada Roseti este lector la Universitatea din Bucuresti.

Citeste si:

Sylwester Molenda are peste zece ani experienta in industria media. Inainte de a lucra pentru Discovery, a fost director de Strategie si director al Departamentului de Comunicare si Marketing in cadrul Polsat. Anterior, Sylwester Molenda a fost director Adjunct pentru Marketing de Programe in cadrul Televiziunii Publice din Polonia, TVP2, si director adjunct de Marketing si Promovare in cadrul Polsat si Polsat Media.

Discovery insumeaza mai mult de 100 de canale TV la nivel mondial, printre care Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD. In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 12 marci Discovery ce pot fi urmarite de 167 de milioane de abonati din 108 tari, cu programe disponibile in 24 de limbi.