Colaborarea dintre Tuborg Romania si Graffiti BBDO a inregistrat un nou succes la cea de-a cincea editie a festivalului Ad’Or. Printul si posterul Guinness intitulat “Calendarul” au obtinut titlurile de “Cel mai bun print” la categoria bauturi alcoolice, respectiv “Cel mai bun poster”, premiile din acest an confirmand inca o data creativitatea in promovarea acestei marci.

Agentia Graffiti BBDO este deja o prezenta constanta pe podiumul de la Ad’or, obtinand pentru al doilea an consecutiv locul 3 la aceasta competitie. Lucrarea “Calendarul”, avand o subtilitate dedicata
cunoscatorilor marcii Guinness, a fost realizata pentru a marca sarbatoarea St. Patrick. Echipa de creatie care semneaza “Calendarul” a fost formata din Adrian Preda – Director de Creatie, Cosmin Ezaru – Art Director si Bogdan Costin – Copywriter.

Aceste noi premii dovedesc suprematia agentiei Graffiti BBDO in promovarea creativa si eficienta a marcilor Tuborg Romania. Astfel, daca Guinness a facut istorie in ultimii doi ani cu printul “Positive” – care a insemnat primul premiu Epica castigat de o agentie din Romania, o medalie de argint la New York Festivals 2004, mai multe premii si nominalizari la Ad’Or 2004 si un Golden Drumstick la Golden Drum 2003 –Tuborg este cea mai eficienta bere din Romania. Distinctiile care certifica eficienta promovarii Tuborg sunt premiile Bronze Effie/bauturi alcoolice la Effie 2004 (Tuborg Gold) si Silver Effie/bauturi alcoolice la Effie 2005 (Toborg Royal Export).

Comentand acest nou succes, Catalin Ignat, Marketing Director Tuborg Romania afirma ca “aceste distinctii sunt o recunoastere a strategiilor noastre de comunicare, care iata ca dau valoare reala unor marci internationale de succes pentru piata din Romania”