Premiile Effie 2008 vor fi organizate de International Advertising Association ( IAA ) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania ( UAPR ).

Premiile Effie sprijina si promoveaza rolul publicitatii ca fiind o resursa eficienta de marketing. Festivalul se refera la capacitatea de a atinge obiectivele asumate, premiaza eficienta tradusa in rezultatele dovedite de cifrele de vanzari si celebreaza buna colaborare dintre agentia de publicitate, client si researcheri.

„Effie este singurul festival ce recunoaste si premiaza contributia publicitatii in rezultatele unui business. Din acest punct de vedere, se poate spune ca Effie este o oglinda a industriei, reflectand atentia acordata de agentii si de clienti eficientei campaniilor, disponibilitatea de a masura si de a face publice rezultatele acestor campanii, si, nu in ultimul rand, calitatea de a prezenta o poveste de succes intr-un mod coerent si convingator.” a declarat Eusediu Margasoiu, Marketing Director Pepsi Americas si presedintele comitetului organizational Effie Romania.

Noutatea acestei editii o constituie sectiunea speciala: Sustained Success. Campaniile inscrise in cadrul acestei noi categorii, trebuie sa faca dovada succesului sustinut pe o perioada de minimum trei ani. Pemiul Sustained Success rasplateste eforturile depuse de agentie in vederea atingerii si mentinerii standardelor de performanta la nivel inalt. Rezultatele trebuie sa dateze din perioada ianuarie 2005 si sa includa si anul 2007.
Acestei sectiuni ii este dedicat un formular special de inscriere: Brief of Sustained Success.

Inscrierea pentru oricare alta categorie din concurs se va face dupa completarea briefului de
Eficienta – Effectiveness Brief. Cele doua briefuri vor fi descarcate de pe site-ul oficial al competitiei – www.effie.ro .
Participantii trebuie sa tina cont de faptul ca pentru a fi validate, toate campaniile trebuie sa fi rulat in perioada ianuarie 2007 – decembrie 2007, pe cel putin un canal media, trebuie sa-si prezinte in mod clar obiectivele si trebuie sa faca dovada atingerii sau chiar depasirii acestora.

Citeste si:

Campaniile inscrise in categoria Sustained Success, Promotii FMCG si Promotii Non - FMCG nu sunt eligibile pentru premiul Grand Effie.

Inscrierile se vor face pana in data de 1 mai 2008 si vor fi centralizate de Millenium Communications - agentia organizatoare, iar castigatorii trofeelor vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc in data de 15 mai 2008.

Editia locala a premiilor Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al doilea an consecutiv de agentia Millenium Communications.

Premiile Effie au fost prima data organizate in Statele Unite ale Americii, in 1968, de catre New York American Marketing Association si au drept scop recunoasterea meritelor celor mai eficiente campanii publicitare – campanii care au dus la atingerea obiectivelor pentru care au fost create.
Prima editie Effie Romania s-a desfasurat in anul 2004.