Campania pentru lansarea Imprumutului pentru locuinta in Euro cu cea mai mica dobanda se va difuza in toate mijloacele media (TV, presa, outdoor Internet), precum si materiale POS in sucursalele Bancpost. Comunicarea se adreseaza tuturor celor care se afla in fata unei decizii importante din viata lor: achizitionarea propriei locuinte.

Prin produsul pe care il lanseaza, dar si prin modul in care a ales sa comunice, Bancpost demonstreaza ca este o banca dinamica si deschisa, care intelege situatiile de zi cu zi prin care trec cei care nu au propria locuinta si vine in intampinarea lor cu solutii prietenoase.
Cele doua spoturi TV se adreseaza atat celor care inca stau cu parintii cat si celor care platesc chirie, acoperind astfel cele mai frecvente situatii, subliniind cu umor si caldura inconvenientele pe care trebuiau sa le suporte acestia pana acum. Conditiile favorabile ale noului Imprumut pentru Locuinta de la Bancpost furnizeaza o solutie reala pentru locuinta fiecaruia.
Publicitate

Sloganul campaniei este “Alege cea mai buna mutare!”. Campania de presa si panotaj folosesc acelasi vizual simplu al unui cuplu de berze care isi construiesc cuibul pe un panou cu oferta Bancpost. “Am folosit un element vizual credibil si cunoscut. Astfel mesajul va capata mai mult impact si memorabilitate.” – spun autorii campaniei.

Echipa care a dezvoltat acest proiect:
- din partea Bancpost - Mariana Iosif, Director Marketing,Valentin Luminos, Coordonator Marketing, Dan Grigoriu, Director Credit Ipotecar
- din partea EFG Eurobank Ergasias Grecia - Zeta Kolokonte,Director Marketing Credit Ipotecar, Natassa Koukouraki, Director Promovare
- din partea Scala JWT - Mihai Cojocaru, Creative Director, Bogdan Gheorghiu, Senior Art Director, Irina Tomsa, Copywriter, Gabriela Marcu, Account Director, Vilma Ignat, Client Service Director, Ioana Manea, Strategic Planning Director, Ilinca Dumitrescu, A/V Production Director, Liliana Tiu, Media Director.
Filmarea s-a realizat in colaborare cu Saga Film, iar regizorul a fost Marco Schillaci. Fotografia a fost realizata de studioul Carioca.

Scala JWT opereaza din 1996 si este parte a retelei globale JWT, prezenta in 87 de tari. In februarie anul acesta JWT s-a relansat, venind cu un nou standard de masurare a creativitatii si performantei si o noua identitate corporativa. JWT este cea mai mare agentie de publicitate din Statele Unite si a patra ca dimensiuni la nivel global. In Romania, JWT a fost prima agentie de publicitate internationala, cu birouri deschise inca din 1932.