Strategic 2005, cea mai mare editie de pana acum, va avea loc marti, 14 iunie la World Trade Center Bucuresti. Un numar de 15 sesiuni de conferinte si workshopuri vor reuni peste 50 speakeri, specialisti locali si internationali care vor raspunde in cca 55 de teme si subiecte la intrebarile unei audientte estimate de 400 de persoane.

Invitatii speciali internationali, Micky Denehy - Marketing Director Europe Middle East & North Africa, Saatchi & Saatchi London si Rufus Olins - Managing Director Campaign Magazine UK vor sustine prezentari in prima sesiune de conferinta “Marketingul si rolul agentiei de publicitate in strategia de comunicare” iar Andrew Cracknell - Ex Creative Director Bates UK & Ammirati Puris Lintas UK va sustine workshopul cu tema “The Idiots Savant - what I've learnt from 35 years as a Creative Director" .

Intre speakerii locali, din cadrul agentiilor de publicitate si clientilor cu cele mai mari bugete de publicitate, se numara Bogdan Naumovici (Central and Eastern European Regional Creative Director, Leo Burnett), Narcis Horhoianu (Marketing Associate Manager, Procter & Gamble), Adrian Dura (Presedinte UAPR/ Managing Director ADDV Euro RSCG), Adrian Botan (Creative Director, McCann-Erickson), Yves Gauthier (Director Executiv Adjunct, Orange Romania), Serban Alexandrescu (Creative Director, Headvertising), Shachar Shaine (Presedinte Tuborg), Beatrice Danis (Managing Partner, FutureBrand), Dan Moraru (Managing Director, BBDO Group), Crenguta Rosu (Co-Managing Partner, DC Communication). Lista continua pe www.strategic.ro.

Strategic 2005 va prezenta in exclusivitate rezultatele studiului TOP BRANDS IN ROMANIA realizat de compania de cercetare de piata Synovate iar participantii vor primi informatiile esentiale incluse in raport care explica modul de interactiune al consumatorilor cu brandurile de pe piata. Evenimentul se incheie cu proiectia speciala Cannes Predictions 2005, organizata de Leo Burnett si revista Biz, in cadrul caruia se vor da pronosticuri pentru cel mai mare festival de publicitate international. Castigatorul va merge la la festivalul de publicitate de la Portoroz alaturi de reprezentantii Leo Burnett.

Strategic 2005 este organizat de Business Media Group, editor al publicatiilor Business Review, Biz, Class, Stuff, F1Racing, Cinemagia, al catalogului The Workbook si al revistei de publicitate Campaign.

Despre Strategic :

“Strategic 2004 a fost o oportunitate de a interactiona cu comunitatea de marketing si publicitate. Am fost impresionat de participare si de gradul de interactivitate al prezentarilor asa ca astept cu interes editia 2005 a forumului. In plus, RAAA - organizatia pe care o reprezint - este mai mult decat prezenta avand invitati atat la conferinte cat si la workshop-uri."
Adrian Dura, Presedinte RAAA

Citeste si:

“Strategic este una dintre prea putinele dati in care agentiile si clientii se intalnesc fara a avea miza "vandutului" unei idei. Ceea ce face ca ambele parti sa fie mult mai relaxate, mai dornice de a invata unii de la ceilalti, mai deschise catre nou si catre indraznet. Si cum asta nu se putea intampla decat pe teren neutru, felicitari BMG pentru o initiativa din ce in ce mai populara in aceasta industrie!“
Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director Leo Burnett

“Strategic este o invitatie la planificarea pe termen lung, la o gandire care sa treaca dincolo de activitatea cotidiana si flacarile ei, la luciditate si masura. Este o invitatie la dialog deschis si o buna readucere aminte, pentru industria pe care o reprezentam, ca atunci "Cand nu stii incotro mergi nu conteaza unde ajungi".
Crenguta Rosu, Managing Partner DC Communication

“Din punct de vedere profesional, Strategic e ca evadarea de weekend dupa rutina saptamanala. Fugi dintre dealurile de informatii cu mult guano si intri in padurile de "know how" proaspat. De-al nostru, romanesc. Poti asculta un urs, ceva lupi si lupoaice, niste cerbi, chiar si niste caprioare. Afli puncte de vedere noi, primesti ponturi utile, descoperi viziuni surprinzatoare. Un eveniment remarcabil."
Sorin Axinte, Director Marketing Catavencu

"Succesul inregistrat de Strategic nu poate decat sa ma bucure intrucat reprezinta un semn clar ca importanta strategiei in cadrul industriei de marketing este in continua crestere, lucru absolut necesar pentru maturizarea acestui domeniu. Calitatea speakerilor si a audientei este o garantie a standardului ridicat al acestei manifestari in cadrul careia oamenii nu se aplauda din politete ci dezbat, pun intrebari indiscrete, sunt critici si sanctioneaza atunci cand este cazul."
Razvan Matasel, Research & Strategic Planning Director Leo Burnett