“Bei sanatos. Traiesti sanatos” este sloganul prin care Lipton isi promoveaza nu doar propriile branduri, ci si consumul de ceai, in general. “Strategia de marketing urmeaza esenta brandului Lipton, punand accent pe beneficiile pe care ceaiul le ofera consumatorilor (antioxidanti, teanina) necesare unui mod de viata echilibrat si sanatos”, a spus Dana Iordache, NCB Marketing Manager PepsiCo Romania.

Lansat in 2003 in versiunile Lemon si Peach, Lipton a inceput din 2006 largirea portofoliului cu cate un nou sortiment: Green Tea, in 2006, Red Tea, in 2007 si Green Tea Mint, in 2008. Din punctul de vedere al vanzarilor, Lipton estimeaza o apreciere cel putin in linie cu cresterea pietei – 38% anul acesta, potrivit companiei americane de cercetare de piata Canadean.

Potrivit aceluiasi studiu, piata de ice tea in Romania va ajunge la 83 de milioane de litri in 2008, echivalentul a 3,8 litri pe cap de locuitor. Piata de ice tea este cea mai dinamica categorie din LRB (bauturi racoritoare), cu o crestere medie anuala de 63% in intevalul 2004-2007, potrivit Danei Iordache. In acelasi interval, consumul de bauturi carbonatate a crescut cu 9,5%, iar cel de apa cu 13%.

Citeste si:

In paralel cu largirea portofoliului de branduri, Lipton sustine si doua proiecte ecologice: “Minutul Verde”, un proiect comun cu Realitatea TV – o serie de pastile de educare a populatiei privind incalzirea globala si grija fata de planeta si mediul inconjurator – si utilizarea, pentru toate materialele de promovare, a hartiei reciclate.

“Lipton inseamna un mod de viata sanatos si echilibrat, incercam ca toate activitatile din jurul brandului sa fie in aceeasi linie. Incercam sa translatam echilibrul / sanatatea pe care produsul in sine le incorporeaza si in exterior. Nu poti sa fii echilibrat si sa fii sanatos doar cu propriul corp, ci cu tot ce ne inconjoara”, a spus Dana Iordache.