Producatorul de ceai Lipton si-a lansat un nou brand – Lipton Green Tea Mint. Lansarea face parte din strategia de extindere a Lipton pe o piata controlata, in proportie de 91%, de doua branduri internationale: Lipton si Nestea.
“Bei sanatos. Traiesti sanatos” este sloganul prin care Lipton isi promoveaza nu doar propriile branduri, ci si consumul de ceai, in general. “Strategia de marketing urmeaza esenta brandului Lipton, punand accent pe beneficiile pe care ceaiul le ofera consumatorilor (antioxidanti, teanina) necesare unui mod de viata echilibrat si sanatos”, a spus Dana Iordache, NCB Marketing Manager PepsiCo Romania.

Lansat in 2003 in versiunile Lemon si Peach, Lipton a inceput din 2006 largirea portofoliului cu cate un nou sortiment: Green Tea, in 2006, Red Tea, in 2007 si Green Tea Mint, in 2008. Din punctul de vedere al vanzarilor, Lipton estimeaza o apreciere cel putin in linie cu cresterea pietei – 38% anul acesta, potrivit companiei americane de cercetare de piata Canadean.

Potrivit aceluiasi studiu, piata de ice tea in Romania va ajunge la 83 de milioane de litri in 2008, echivalentul a 3,8 litri pe cap de locuitor. Piata de ice tea este cea mai dinamica categorie din LRB (bauturi racoritoare), cu o crestere medie anuala de 63% in intevalul 2004-2007, potrivit Danei Iordache. In acelasi interval, consumul de bauturi carbonatate a crescut cu 9,5%, iar cel de apa cu 13%.

In paralel cu largirea portofoliului de branduri, Lipton sustine si doua proiecte ecologice: “Minutul Verde”, un proiect comun cu Realitatea TV – o serie de pastile de educare a populatiei privind incalzirea globala si grija fata de planeta si mediul inconjurator – si utilizarea, pentru toate materialele de promovare, a hartiei reciclate.

“Lipton inseamna un mod de viata sanatos si echilibrat, incercam ca toate activitatile din jurul brandului sa fie in aceeasi linie. Incercam sa translatam echilibrul / sanatatea pe care produsul in sine le incorporeaza si in exterior. Nu poti sa fii echilibrat si sa fii sanatos doar cu propriul corp, ci cu tot ce ne inconjoara”, a spus Dana Iordache.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri