Lansat in 2003 in versiunile Lemon si Peach, Lipton a inceput din 2006 largirea portofoliului cu cate un nou sortiment: Green Tea, in 2006, Red Tea, in 2007 si Green Tea Mint, in 2008. Din punctul de vedere al vanzarilor, Lipton estimeaza o apreciere cel putin in linie cu cresterea pietei – 38% anul acesta, potrivit companiei americane de cercetare de piata Canadean.
Potrivit aceluiasi studiu, piata de ice tea in Romania va ajunge la 83 de milioane de litri in 2008, echivalentul a 3,8 litri pe cap de locuitor. Piata de ice tea este cea mai dinamica categorie din LRB (bauturi racoritoare), cu o crestere medie anuala de 63% in intevalul 2004-2007, potrivit Danei Iordache. In acelasi interval, consumul de bauturi carbonatate a crescut cu 9,5%, iar cel de apa cu 13%.
In paralel cu largirea portofoliului de branduri, Lipton sustine si doua proiecte ecologice: “Minutul Verde”, un proiect comun cu Realitatea TV – o serie de pastile de educare a populatiei privind incalzirea globala si grija fata de planeta si mediul inconjurator – si utilizarea, pentru toate materialele de promovare, a hartiei reciclate.
“Lipton inseamna un mod de viata sanatos si echilibrat, incercam ca toate activitatile din jurul brandului sa fie in aceeasi linie. Incercam sa translatam echilibrul / sanatatea pe care produsul in sine le incorporeaza si in exterior. Nu poti sa fii echilibrat si sa fii sanatos doar cu propriul corp, ci cu tot ce ne inconjoara”, a spus Dana Iordache.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: