Divortul dintre trustul de presa si regia de publicitate a fost o decizie de comun acord, potrivit lui Dragos Stanca (foto), managing director new media Realitatea-Catavencu. “Strategiile companiilor noastre au fost in trecut, insa nu mai sunt 100% complementare. Odata cu demararea proiectului F5, de exemplu, avand in vedere ca si AdEvolution are o strategie asemanatoare pe zona de dezvoltare, colaborarea avea toate premisele sa se sfarseasca sau sa nu mai functioneze corespunzator”, a spus Stanca.

Lansat sub sloganul “re:fresh ideas”, F5 isi propune sa evalueze si sa finanteze proiecte de antreprenoriat online prin crearea de parteneriate cu companii locale si straine, dar si cu antreprenori independenti. Ideea a pornit de la experienta parteneriatului dintre Realitatea-Catavencu si IQads.ro. De altfel, proiectul va fi coordonat si de de Marius Cristea, project manager F5 si fondator IQads.

Strategia online a grupului Realitatea-Catavencu implica, astfel, doua structuri aflate sub management unic (Dragos Stanca – managing director, Marius Cristea – new media manager, Cristina Cucuiu – business affairs manager). Realitatea-Catavencu Online cuprinde operatiunile pe web detinute 100% de grup, iar F5 Web Corp va fi compania de dezvoltare, in parteneriat, a proiectelor noi.

Citeste si:

Noua strategie online a grupului prespune ca, incepand cu 1 iunie, toate spatiile publicitare ale Realitatea-Catavencu sa fie vandute numai in regie proprie, sub conducerea lui Sorel Radu, director vanzari online, publishing si radio al grupului. Momentul puncteaza si despartirea de AdEvolution.
“Am preferat sa nu pierdem vremea si sa actionam rapid, in spiritul online, executand azi ceea ce era evident ca se va intampla in cateva luni”, ne-a declarat Dragos Stanca, adaugand ca, din punctul sau de vedere, rezultatele colaborarii cu AdEvoltion au fost excelente.

Val Voicu, director executiv AdEvolution, spune ca nu are inca o estimare a procentului pe care il reprezentau veniturile generate de site-urile Ralitatea-Catavencu. “AdEvolution ramane in continuare un player important pe piata locala, reprezentand peste 140 de situri in portofoliul sau”, a spus Voicu.

Atunci cand si-au anuntat parteneriatul, la sfarsitul lunii ianuarie, Realitatea-Catavencu si AdEvolution declarau ca detin un portofoliu cumulat de 148 de site-uri, cu o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar.