Grand Prix-ul la categoria Outdoor a fost acordat agentiei BBDO New York pentru campania “HBO Voyeur”. Acelasi proiect a fost premiat seara trecuta cu un Grand Prix la categoria Promo si a castigat seara aceata un Bronze Lion la sectiunea Media.
“Aceasta campanie a redefinit notiunea de «outdoor». Dupa HBO Voyeur, acest mediu nu va mai putea fi privit ca inainte. HBO a demonstrat ca outdor-ul inseamna nu numai fotografii si ca filmele nu se pot vedea doar la televizor”, a spus presedintele juriului Outdoor, Prasoon Joshi.

Campania HBO a fost cladita pe ideea ca povestile nu se intampla doar in filme, pe micile ecrane. Punctul central al campaniei a fost o proiectie care dadea iluzia ca peretele unei cladiri a fost dat la o parte, iar oamenii din strada pot vedea povestile care au loc inauntru. Povestile se interconectau, iar mesajul final era ca intreg orasul e plin de povesti.

Cititi mai multe in Wall-Street la Cannes Lions 2008, un proiect special dedicat Festivalului de Publicitate Cannes.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri