Actiunile Ceresit se vor desfasura pe parcursul lunilor august si septembrie, sub forma unei caravane pe care Henkel o organizeaza anual in perioada verii, incepand din 2005. Anul acesta tema caravanei este fotbalul, iar sloganul se inscrie prin mesaj pe aceeasi dimensiune sportiva – “Suteaza si Ceresit te premiaza”.

Evenimentul face parte din campaniile pe care Ceresit le organizeaza pentru meseriasi, oferindu-le, pe langa programe de instruire profesionala si posibilitatea de a se relaxa in pauze.

Caravana Ceresit se subscrie unui concept de comunicare de marketing mai larg pe care Henkel il abordeaza in acest an cu focus in zona fotbalului. Aceste actiuni sunt completate de prezenta brandului pe stadioane ca sustinator deja traditional al celui mai indragit sport la romani.

Ceresit, marca a companiei Henkel, cu o traditie de peste 100 de ani in domeniul inovatiei si calitatii in constructii, s-a lansat ca material hidroizolant. In prezent Ceresit este lider pe piata materialelor de constructii din Romania. Pe langa adezivii pentru placari ceramice, Ceresit a dezvoltat si alte produse oferind solutii complete pentru constructii: sisteme pentru hidroizolatii, sisteme pentru termoizolatii, sisteme pentru pardoseli si gleturi.