Timp de o saptamana, spatiul terasei va fi folosit pentru a pune in valoare o serie de idei de comunicare neconventionala, realizate special pentru interactiunea dintre brandurile participante si publicul terasei, in incercarea de a demonstra ca publicitatea poate fi consumata si ca un produs de entertainment.

Brandurile care vor participa la aceasta editie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund, Carturesti, Secs, Gala Societatii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvati Delta, Fac ce vreau, Politia Capitalei, Curtea Veche, Group Initiative for Animals si Mare Nostrum.

La aceasta editie, ADfel s-a imbogatit cu o expozitie de lucrari neconventionale care scoate in evidenta cele mai creative idei implementate de cele mai importante agentii autohtone de-a lungul ultimilor ani. Expozitia va fi deschisa publicului pe toata durata festivalului.

Citeste si:

„Prin intermediul festivalului, ne dorim sa incurajam publicitatea neconventionala, un aspect pentru care nu se depune inca suficient de mult efort in Romania. Astfel, ADfel creeaza si aduna de la an la an cele mai bune idei neconventionale pentru a demonstra ca publicitatea este mai fun si mai dezirabila atunci cand este interactiva si cand se foloseste si de altceva decat de canalele clasice. Rolul festivalului este si acela de a veni in intampinarea acelor branduri care doresc sa comunice inovativ unor consumatori deschisi catre astfel de interactiuni”, a declarat Codin Oraseanu, coordonatorul proiectului. „La fel ca anul trecut, festivalul pastreaza o componenta culturala puternica promovand idei si cauze sustinute de organizatii implicate in activitati culturale si sociale”, adauga Codin Oraseanu.

ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24FUN, sustinut de Radio Guerrilla si are ca parteneri Academia Catavencu, TABU, Money Express, Business Standard, Realitatea TV, U TV, OOPS Media, MV.com si Cotidianul.