Au fost inaugurate deja primele spații comerciale în Constanța, Ploiești, Craiova, Câmpina , Medgidia, Caracal, Focșani și Roșiorii de Vede urmând ca – până la sfârșitul anului – alte douăsprezece supermarketuri să-și deschidă porțile în toată țara. Rewe România, concernul german sub umbrela căruia își desfășoară activitatea Penny Market are în componență și alte rețele axate pe comerț en detail alimentar – Billa, Selgros și XXL Megadiscount. Conform primelor date, deschiderea magazinelor Penny Market a fost un succes, încă din primele zile înregistrându-se epuizări temporare de stocuri.

Pentru proiectul Penny Market, Rewe România a lucrat cu agenția iMagic la concepția vizualurilor, design-ul și producția materialelor de semnalizare din magazine.“ Colaborarea noastră a început în urmă cu aproximativ doi ani – precizează Dana Bratu, Account Manager al agenției. Am debutat cu câteva proiecte BTL pentru magazinele XXL Megadiscount, dar am ajuns până la inițierea și organizarea unor promoții cu premii, desfășurate în toată țara, pentru recompensarea clienților fideli. Suntem optimiști când discutăm despre viitorul colaborării noastre, care până acum s-a desfășurat în cei mai buni termeni.”

Strategia grupului german vizează investiții majore în dezvoltarea unor rețele de magazine de tip discount, în care să primeze raportul calitate – preț. Aceste magazine au oferte de bunuri moderne și reprezintă noua alternativă propusă de investitor la magazinele “de cartier”.“Conceptul de tip megadiscount se concentrează pe capacitatea de a oferi cel mai bun preț către client. Bugetele de marketing care intră în acest joc oferă șansa de a fi foarte eficient în comunicare și de a pune în aplicare strategii neconvenționale, dar de efect. Este ceea ce face agenția iMagic pentru noi” susțin reprezentanti ai firmei.