Pentru al doilea an consecutiv, Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care castiga un premiu la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional.
Campania cu care Leo Burnett a obtinut un Bronz Effie anul acesta este “Best from Traditions”, conceputa pentru brandul Wash & Go, din portofoliul Procter & Gamble.

“Am reusit sa aducem in tara al doilea EuroEffie pentru Leo Burnett si, de fapt, al doilea si pentru pentru Romania. Din sute de lucari inscrise de agentii din toata Europa, campania Wash&Go a ajuns intial intre cei 35 de finalisti EuroEffie si apoi, pe scena, printre cei doar 14 castigatori. Un al doilea premiu castigat la acest nivel arata ca stim deja sa devzoltam si sa implementam regional campanii eficiente si, mai mult, ca stim sa si demonstram acest lucru pe hartie, intr-un case profesionist, capabil sa convinga jurii internationale”, a declarat Elena Ionita, Director de Strategie la Leo Burnett.

Astfel, Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care a fost nominalizata de trei ori la Euro-Effie si care a castigat doua Bronz Effie de la editiile din 2007 si 2008 ale festivalului. Dupa ce in 2005 campania «Fruity Power» pentru Wash & Go a adus prima nominalizare pentru Leo Burnett Romania, anul trecut agentia a castigat primul premiu, un Bronz Effie, pentru campania «Tide pentru Supermame» pentru Tide. Acum, pentru a doua oara consecutiv, Leo Burnett castiga inca un Bronz Effie cu Wash & Go.

“Best from Traditions” a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata in alte 8 tari din Balcani, printre care Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Albania

Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania finalista este formata din:
Elena Ionita – Strategic Planner, Miruna Antonescu – Junior Strategic Planner, Monica Roca – Junior Brand Communication Executive, Claudia Maxim – Brand Communication Supervisor Balkans, Oana Niculescu – Brand Communication Director Balkans, Dana Cristea - Copywriter, Smaranda Nemethi – Art Director, Emilian Arsenoaiei – Co-Creative Director, Sorin Deleanu – A/V Production Manager.
Din partea P&G a participat la campanie, Raluca Mihailescu – Assistent Brand Manager, Maria Pichiu – Brand Manager, Adriana Ionescu – Associate Marketing Director, Ilan Nacash – Marketing Director.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri