“Ne propunem ca, pana la finele contractului incheiat cu Intact-care are o durata de doi ani-sa obtinem pentru acest trust o crestere substantiala pe toate segmentele – televiziune, print, radio si online. De asemenea, ne concentram asupra cresterii principalului post de televiziune Antena 1, fara a neglija desigur si celelalte canale”, a declarat Klaus Werner (foto).

Planurile companiei de consultanta vizeaza trei niveluri – realizarea unor sinergii in interiorul companiei, identificarea oportunitatilor de pe piata, respectiv lansarea de noi produse, si gasirea unor parteneri cu care Intact sa se poata asocia.

Klaus Werner a mai explicat ca un alt obiectiv al contractului vizeaza atingerea unei valori de piata de 1,5 miliarde de euro pentru trustul Intact.

Citeste si:

Grupul media controlat de Dan Voiculescu a obtinut in anul 2007 venituri totale de 130 mil. euro. Pentru primele opt luni ale acestui an, Intact si-a majorat veniturile cu 30% fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce profitul a crescut cu 18%, potrivit datelor Ocean Strategy.

Fondata in anul 2000, Ocean Strategy este o companie londoneza axata pe dezvoltarea afacerilor din domeniul media. De-a lungul timpului, Ocean a lucrat cu peste 100 de clienti media din 18 tari, deruland afaceri cu o valoare totala de peste 9 miliarde de euro. Printre companiile care au beneficiat de serviciile Ocean se numara Discovery Channel, mecom, NewsInternational si RTL group.

Din portofoliul trustului Intact fac parte televiziunile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Lifestyle, GSP-TV, Radio ZU si Romantic FM, si publicatii precum Gazeta Sporturilor, Jurnalul National, Financiarul.