"Un element foarte important in succesul blog-urilor este modul in care ai grija de comunitate", a mai adaugat Bobby Voicu. Celelalte doua lucruri care contribuie la promovarea unui blog sunt perseverenta si gradul de implicare a celor care au blog-uri in subiectele pe care le posteaza. Cu toate acestea, comunitatea este acea componenta care poate promova un blog mai bine decat orice alt instrument.

"Se stie deja ca recomandarea oricaror site-uri sau blog-uri prin 'word of mouth' este una dintre cele mai eficiente cai, iar acest lucru este posibil doar in masura in care exista o comunitate care te urmareste", a mai spus Voicu, citat de NewsIn.

Potrivit lui Bobby Voicu, comunitatea are rolul de a corecta, de a oferi credibilitate unui blog, rol de cenzura, dar si de arbitru. În acest sens, Voicu a sugerat posesorilor de blog sa initieze intalniri cu membrii comunitatii generate de bloguri, dar si intretinerea unor relatii stranse cu cititorii.

Citeste si:

Webstock este un eveniment de o zi, compus dintr-o serie de conferinte si workshop-uri dedicate blogging-ului si lumii web 2.0, care face referire la interactivitate si social networking.

Evenimentul se va incheia cu ceremonia de premiere a proiectelor din Noul Internet, Webstock Awards, a precizat coordonatorul de marketing al Evensys Consult (agentia organizatoare a evenimentului), Andreea Hanganu.