Reteaua include majoritatea spitalelor judetene, orasenesti si de specialitate din tara, la care se adauga centre medicale si retele private gen Medicover, Medlife, Polisano, Romar, Synevo, MedAs, ProVita, ProMedical, American Medical Center.

Traficul lunar in locatiile retelei a depasit 1.100.000 de persoane si se afla in continua crestere, odata cu extinderea numarului de locatii membre ale retelei.

"Numarul de locatii si panouri este in permanenta extindere”, declara Ovidiu Brazdau, business development manager. „Pana la finalul anului reteaua va acoperi 99% din toate spitalele si centrele medicale din Romania, precum si cabinetele medicale grupate, care functioneaza in sedii comune. Numarul de panouri va creste la 1.500 bucati pana la incheierea acestui an, urmand ca in 2009 sa ajungem la 2.500 de panouri”.

Sistemul de indoor advertising din Reteaua Info-Sanatate este compus din panouri de afisaj (click frame), cu dimensiunea 70x100 cm, precum si din formate neconventionale de afisaj pentru proiecte speciale (people stopper, roll-up banner, stand-up displays). Standurile si panourile sunt amplasate in salile de asteptare si in holurile centrale ale spitalelor si centrelor de sanatate.

"Prin Reteaua Info-Sanatate promovam informatiile de calitate si oferim gratuit suport de comunicare tuturor campaniilor de informare din domeniul sanatatii, in special celor dedicate informarii pacientilor. Salvati Copiii, Autoritatea de Sanatate Publica, World Vision, Romanian Angel Appeal sunt doar cateva organizatii pe care le-am sprijinit in campaniile nationale. Toate campaniile de comunicare in Reteaua Info-Sanatate respecta prevederile Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 950/2004 privind desfasurarea promovarii in spitalele din Romania”, a precizat Viorica Muntean, directorul Retelei nationale Info-Sanatate

Citeste si:

Spatiul publicitar al Retelei Info-Sanatate este gestionat de Regia de publicitate DBV Media House, care mai gestioneaza spatiul publicitar al posturilor Realitatea TV, Romantica TV, Money Channel, Zone Reality, OTV, Music Channel, precum si al publicatiilor Tango, La Cucina, Q Magazine si MyBand.

"Piata de indoor advertising este estimata la 3-4 milioane de euro anual. Estimam ca reteaua de indoor advertising Info-Sanatate va atrage incasari de aprox 100.000 de euro in primul semestru al anului 2009. Celelalte canale de comunicare oferite de retea, revistele Info-Sanatate, distributia de flyere si pliante si portalul web info-sanatate.ro isi vor stabiliza si ele pozitia in piata media, clientii de publicitate fiind deja familiarizati cu acest suport”, a spus Raluca Mohora, director de vanzari in cadrul DBV Media House.

Info-Sanatate s-a lansat in luna mai 2007, fiind singura retea nationala de distributie presa si materiale informative gratuite in spitalele si centrele de sanatate din Romania. In cadrul retelei se distribuie setul de reviste gratuite Info-Sanatate si materiale (fluturasi, pliante) din domeniul medical si educational, destinate publicului larg. Setul de reviste contine sase titluri permanente: Alimentatia corecta, Sanatatea copilului, Psihosomatica, Terapii Alternative, Raceala si Gripa, Ingrijirea Corporala, precum si editii speciale pe diferite teme: Glandele endocrine, Sanatatea psihica, Stresul, Familia moderna s.a.. Revistele apar cate doua titluri in fiecare luna cu un tiraj lunar mediu de 80.000 de exemplare. Toate revistele Info-Sanatate sunt auditate de catre Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).

Intre clientii Retelei Info-Sanatate se numara Romaqua, Bayer, Colgate, Beiersdorf , CSC Pharmaceuticals, Mediplus, Numico Royal, Procter & Gamble, Siepcofar - Farmaciile Dona, Unilever SCE, Vavian Pharma, Zepter International, Tefal, Orkla Foods, Pharma Consulting, HiPP Romania, Canah International, Balkan Cosmetics, Art Med International, Dornafarm, Ivatherm, Sentia.