Are 30 de ani si s-a nascut la Chisinau. A venit in Rominia pentru studii. Si a ramas pentru publicitate si premii. A absolvit liceul de arte plastice Nicolae Tonitza si Universitatea de arte plastice Nicolae Grigorescu. A inceput publicitatea la McCann, unde a dormit pe canapelele din creatie vreo doi ani, dupa cum povesteste, timp in care au venit si primele premii la Ad’Or. A continuat la Leo Burnett, cu publicitatea si cu premiile, pret de trei ani. A urmat Grey.

Vasilachi a fost actor in primele clipuri virale din publicitatea romaneasca regizate de Octavian Segarceanu (Sega), a luat trofee la Effie, Golden Drum si Ad’Or si si-a pus amprenta pe imaginea unor marci ca Altex, Bergenbier, Connex, Academia Catavencu, Romtelecom sau ClikNet.
Ce-l recomanda pe creativ sunt, dincolo de rezultate, creativitatea si spontaneitatea, spoturile „Romani Criss - Acordeonul”, „Loteria Romana - Fetele de la Capalna”, “Altex – Cuscrii” sau “Bergenbier – Chilotii”.

“La GMP cred ca o sa mi se intample multe. Bune, rele, premii, barfe, hahaiala, nervi si prietenii. Pentru asta am venit”, se confeseaza Stefan Vasilachi, director de creatie GMP Advertising.

Agentia de publicitate independenta GMP lucreaza pentru clienti precum Ursus Breweries – Timisoreana, ApaNova, Monte Banato, Millennium Bank, Unilever. Agentia a primit recunoastere nationala si internationala la festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, EFFIE.