Prima editie a avut loc in toamna anului 2007 si a reunit peste 250 de participanti.

Prima zi a Inspire 2009, 26 noiembrie, va include trei conferinte urmate de Marketing Arena – o dezbatere sustinuta de practicieni romani in advertising, la finalul careia va fi aleasa o singura idee castigatoare, ce va fi desemnata ideea anului 2009 in marketing.

Evenimentul beneficiaza de participarea unor invitati speciali precum Michael Stapelfeld (Digital Director, OMG Romania), Stefan Kolle (Partner, FutureLab) si Shachar Shaine (President, URBB), alaturi de care vor sustine prezentari specialisti precum Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Research), Diana Graepel (Managing Director, Funky Business), Florian Covi Wolfgang (Senior Copywriter, Mercury 360).

In cea de-a doua zi, Stefan Kolle va sustine un seminar aplicat pe tema “Ce s-ar intampla daca nu ar mai exista televiziunea?” Specialistul ii va provoca pe cei prezenti sa gandeasca dincolo de granitele traditionale si sa caute noi modalitati de comunicare intre companii si clienti, oferind un mix de idei creative despre canalele de media alternative.

Citeste si:

La finalul conferintelor din prima zi va avea loc “Marketing Arena”. In cadrul sau 10 specialisti de top din advertising vor prezenta timp de 10 minute propria idee de succes din marketing. La finalul sesiunii se va alege ideea anului 2008 in marketing. Printre specialistii in advertising ce au raspuns provocarii se numara Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), Stefan Stroe (Strategic Planning Director, Grey Bucuresti), Craita Coman (Managing Partner, Bad Brand), Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis Romania), Bogdana Butnar (Managing Director & Head of Strategy, MRM Romania), Elena Ionita (Planning Director, Leo Burnett), Costin Radu (Managing Director, IQads), Sorin Tranca ( Managing Partner, Friends Advertising).

“Feedback-ul pozitiv de anul trecut ne-a determinat sa continuam acest eveniment special cu o noua editie. In contextul economic in care ne aflam in acest moment, putem spune ca un astfel de eveniment nu poate decat sa vina in sprijinul profesionistilor in marketing si advertising din companii, care se confrunta cu mai multe dificultati ca niciodata. Trebuie sa gasim noi canale de comunicare cu clientii nostri, canale accesibile, inovative, captivante si eficiente, care sa ajute companiile sa se mentina pe piata si sa fie creative intr-un moment delicat”, sustine Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Inspire 2009 va gazdui si un concurs destinat studentilor. Acestia trebuie sa raspunda la intrebarea “Ce inseamna inspiratia in business astazi?” iar cei mai buni cinci dintre acestia vor primi o invitatie de participare gratuita la cele doua zile ale evenimentului Inspire 2009.