Potrivit unor surse din interiorul companiei, prin reducerea semnificativa a numarului de agentii colaboratoare, Coca-Cola spera sa beneficieze de mai multa gandire creativa, iar strategia de promovare in Europa sa fie implementata mai eficient.

Reducerea semnificativa a numarului de agentii va duce, de asemenea, la scaderea onorariilor platite de companie pentru promovarea sa, mai noteaza jurnalistii britanici.

Cele patru agentii de publicitate care vor lucra in continuare cu Coca-Cola sunt Wieden & Kennedy Amsterdam, Mother London, McCann Erickson Spain si Senior Rushmore Madrid. Acestea vor dezvolta in Europa, incepand din aceasta luna, noua strategie a companiei americane.

Citeste si:

Vara trecuta, Coca-Cola a inceput sa implementeze o strategie pentru Europa privind produsul Coke Diet, cu ajutorul agentiei de publicitate Mother London, in timp ce Ogilvy & Mather Frankfurt a castigat un cont similar pentru brandul Sprite.

Bugetul companiei Coca-Cola pentru promovarea produselor depaseste, de regula, 100 de milioane de lire sterline pe an, potrivit Nielsen Media Research.