Compania Coca-Cola a renuntat la 16 dintre cele 20 de agentii cu ajutorul carora isi promova produsele in Europa, in vederea eficientizarii strategiilor de marketing pentru o noua campanie, potrivit cotidianului britanic The Guardian.
Potrivit unor surse din interiorul companiei, prin reducerea semnificativa a numarului de agentii colaboratoare, Coca-Cola spera sa beneficieze de mai multa gandire creativa, iar strategia de promovare in Europa sa fie implementata mai eficient.

Reducerea semnificativa a numarului de agentii va duce, de asemenea, la scaderea onorariilor platite de companie pentru promovarea sa, mai noteaza jurnalistii britanici.

Cele patru agentii de publicitate care vor lucra in continuare cu Coca-Cola sunt Wieden & Kennedy Amsterdam, Mother London, McCann Erickson Spain si Senior Rushmore Madrid. Acestea vor dezvolta in Europa, incepand din aceasta luna, noua strategie a companiei americane.

Vara trecuta, Coca-Cola a inceput sa implementeze o strategie pentru Europa privind produsul Coke Diet, cu ajutorul agentiei de publicitate Mother London, in timp ce Ogilvy & Mather Frankfurt a castigat un cont similar pentru brandul Sprite.

Bugetul companiei Coca-Cola pentru promovarea produselor depaseste, de regula, 100 de milioane de lire sterline pe an, potrivit Nielsen Media Research.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri