Omul care a inspirat sute de lideri din business-ul international revine in Romania pentru a explica cum trebuie folosite tehnicile de leadership pe timp de criza pentru loializarea clientilor. Jim Bagnola va expune principiile psihologiei customer service-ului, in noua conjunctura, si tehnicile care determina angajatii sa-si dezvolte un simt al apartenentei, al responsabilitatii si, mai ales, al responsabilitatii personale fata de client.

InternetCorp, editorul publicatiei Wall-Street, este unul dintre partenerii evenimentului.

Discursul expertului american se centreaza pe ideea ca singura ratiune pentru care cineva are o slujba este insusi clientul. Astfel, abordarea lui Jim porneste de la premisa ca angajatii trebuie sa constientizeze legatura directa dintre veniturile lor si satisfactia clientului. Pe de alta parte insa, si angajatorul trebuie sa inteleaga ca maniera in care isi trateaza angajatii are un impact direct asupra calitatii interactiunii angajatilor cu clientul.

Bagnola abordeaza customer service-ul dintr-o perspectiva mai larga, folosindu-se de expertiza sa in Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching Skills si Change Management. Intreaga filosofie a expunerilor lui Jim se concentreaza pe conceptul de Professional Human BeingsTM, iar scopul declarat al workshop-urilor sale este de a-i inspira pe oameni sa-si doboare barierele mentale autoimpuse in demersul lor de actualizare a sinelui.

Citeste si:

“Cu entuziasmul sau specific, Jim propune auditoriului sau din 12 martie un unghi de dezbatere aparte a customer service-ului. Suntem siguri ca, inca o data, vom avea parte de o experienta unica”, spune Alexandru Gorun, Directorul Executiv LEADERS Romania.

NASA, NATO, United Nations, U.S. Department of State, Department of Defense, Shell Oil Company, Philips Electronics, Motorola, 3M, Continental Airlines, General Motors, Siemens si multe alte organizatii figureaza pe lista clientilor care au beneficiat de expertiza lui Jim. Lista clientilor din Romania include Administratia Prezidentiala, Allianz Tiriac, GFK, Lafarge, LEADERS Romania, McCann Erickson, OMV, Solectron, TMI, TAROM si altele.

In prezent, Jim Bagnola este Senior Partner al firmei de consultanta “The Leadership Group” si figureaza in top 30 speakeri internationali in leadership, conform Leadership Gurus International, alaturi de John Maxwell, Tom Peters sau Stephen Covey.

Mai multe informatii despre Jim Bagnola si despre workshop-ul “Transforma-ti clientii in followers!” din 12 martie puteti gasi accesand http://jim.leadershipcenter.ro.