Managerii publicatiei nu au precizat numarul exact al concedierilor, insa pierderile inregistrate ii pun cei de la Hearst in fata unei dileme, aceea daca sa vanda sau sa inchida The Chronicles. Potrivit reprezentantilor Hearst, ziarul a mers "pe minus" inca din 2001, adica la doar un an dupa achizitionarea lui de catre importantul trust de presa.

Un alt cotidian patronat de Hearst, Seattle Post, se afla intr-o situatie similara, din cauza pierderilor si a reducerii incasarilor din publicitate, arata NewsIn.

In urma cu doar cateva zile, presedintele grupului media Hearst, Cathie Black, afirma, intr-un interviu preluat de AdAge, ca evenimentele care apar in industria de comunicare, cum ar fi succesul anumitor publicatii sau falimentul altora, nu trebuie legate neaparat de criza, care nu este decat o etapa a unui ciclu economic.

Grupul Hearst este unul dintre cele mai mari trusturi media din SUA, aflat de peste 120 de ani pe piata. Din grup mai fac parte, printre altele, revistele Cosmopolitan, Esquire si Harper's Bazaar, ziarul Houston Chronicle si posturile TV ESPN si The History Channel.