Lansat pe 5 martie, proiectul Vanzari 2.0 se adreseaza atat firmelor ce detin un magazin offline, cat si micilor investitori, care doresc sa inceapa o afacere online si dispun de un buget limitat.

“Solutiile de e-commerce presupun o investitie minima cu avantaje foarte mari atat pe plan economic, cat si pe cel al vizibilitatii companiei. Intr-o perioada in care afacerile au tendinta de a stagna sau de a se restrange, mediul online iti ofera sansa de a creste, de a te dezvolta, de a ajunge la grupul tau tinta fara mari cheltuieli. Vizibilitatea este cu mult mai mare, iar costurile mult reduse. De aceea numarul magazinelor online a inceput sa creasca foarte mult. Sunt o optiune ieftina si rapida de a vinde aproape orice”, a declarat, pentru Wall-Street, Tudor Totolici (foto), strategy consultant MB Dragan.

Agentia nu va interveni ca finantator in proiectele alese, ci va oferi consultanta atat pe partea de business, cat si pe cea de development. Astfel, MB Dragan se va ocupa de strategia de dezvoltare, implementarea si promovarea magazinului online, definirea unei nise.

“Serviciile vor fi efectuate contra cost, pretul fiecarui contract si bugetele alocate de catre client fiind stabilite in functie de rezultatele pe care acesta si le doreste. Ne vom orienta in totalitate catre scopul final, acela de a genera vanzari si de a prezenta mediul online ca un mediu viabil de business”, spune Tudor Totolici.

In ceea ce priveste dezvoltarea portofoliului, MB Dragan isi propune un target de 60 de magazine online realizate si gestionate de agentie, pana la finalul lunii august a acestui an.

Potrivit reprezentantului MB Dragan, principala tendinta pe piata locala a magazinelor online va fi de nisare, atat in zona de IT, cat si pe alte domenii inca neexploatate.

“Desi majoritatea magazinelor online sunt nisate pe produse IT, piata a inceput sa se diversifice mult. Astfel veti gasi magazine online de imbracaminte si incaltamine, dar si de produse cosmetice si naturiste. Managerii ar trebui sa isi concentreze atentia pe produse de nisa. A vinde orice, oricat, fara un scop bine definit, poate genera cheltuieli mai mari decat ati prevazut”, adauga Totolici.

In opinia acestuia, principalele avantaje ale unei afaceri online sunt “deschiderea catre o piata nationala si costurile de marketing foarte reduse atat prin distributia rapida a informatiilor, cat si prin noile modalitati de publicitate aduse de mediul online, cum ar fi campaniile de AdWords, blogvertisingul sau jocurile interactive”.

MB Dragan este o agentie de publicitate interactiva full service cu birouri in Bucuresti si in tara. Alaturi de publicitatea interactiva, compania ofera servicii de online marketing şi mobile marketing. Intre clientii agentiei se regasesc ProTv, City Pharma, Pagini Aurii, Interbrands, Kiss FM, Novensys si Euroest.