Acesta decizie vine dupa ce compania, condusa de Sir Martin Sorrell (foto), a afisat saptamana trecuta castiguri pentru primul trimestru cmai mici decat se asteptau specialistii in domeniu.

Compania britanica WPP, al carui portofoliu de clienti cuprinde companii de talia Ford, IBM, Colgate, Kellogg si HSBC, a cunoscut o scadere cu 5,8% a veniturilor in primele trei luni ale anului. “In bilantul pentru 2009, pe termen scurt ne vom concentra pe echilibrarea veniturilor fata de costurile de personal”, a anuntat compania intr-un comunicat de presa.

“Fara indoiala, prima jumatate a lui 2009 va fi dificila, chiar si in a doua jumatate vor fi conditii dure, dar este posibil sa se imbunatateasca in comparatie cu prima jumatate”, a mai anuntat compania.

Jumatate dintre pozitiile pregatite pentru reduceri vor fi eliminate in timpul primului trimestru potrivit Financial Times. O treime dintre pozitiile anuntate pentru disponibilizari nu vor reprezenta o inlocuire a muncitorilor pensionati, ci o eliminare a acestora.

Saptamana trecuta, WPP si-a intarit bilantul cu ajutorul obligatiunilor convertibile oferite actionarilor in valoare de 450 milioane lire sterline. Obligatiunile au fost folosite pentru a plati datoriile de peste 1 miliard lire sterline rezultate din achizitionarea companiei de publicitate rivale TNS.