Pentru ca problemele de comunicare cu consumatorul final nu pot fi rezolvate decat pornind din punctul zero - relatia dintre client si agentie - si pentru ca traversam o perioada in care ne permitem tot mai putine erori de comunicare, Marketing Innovation Conference aduce doi specialisti internationali in marketing si media care vor dezbate impreuna cu publicul provocarile, dificultatile si oportunitatile relatiei client - agentie de publicitate si vor identifica solutii pentru depasirea barierelor de comunicare.

Astfel, Marina Natanova, asociat Futurelab in Rusia, este un consultant media care a gestionat si optimizat bugete pentru branduri precum: Visa, Shell, Nokia, Tele-2, Novartis, Samsung, HP, GlaxoSmithKline, Lukoil, Ratiopharm, Storck, Adidas. Olga Vaganova, asociat Futurelab in Ucraina, este sefa departamentului de PR&Reputation Management in cadrul Kwendi Expert Group, fiind in acelasi timp partener oficial al celor mai mari companii de audit media din lume. Olga este adepta teoriei „frequent touch communication”, careia ea insasi i-a pus bazele.

IAA Young Professionals ofera un discount de 50% din pretul biletului celor care inscriu un alt participant la conferinta. Bilete cu preturi reduse pot fi accesate si pe blogurile urmatorilor sustinatori ai evenimentului: Marius Calugaru (Blogatu), Bobby Voicu, Cristi Manafu, Dan Petre si Cristi Dorombach (Piticu), indeplinind conditiile cerute de bloggeri.

Formatul conferintei a fost deja testat la Kiev, punand fata in fata top managementul agentiilor de publicitate cu primii 25 de advertiseri din Ucraina. Acelasi concept a fost prezentat in luna martie la World CMO Council, in fata a 4000 de directori de marketing si comunicare din intreaga lume.

Evenimentul se adreseaza profesionistilor din industria de marketing si comunicare (atat din partea clientilor, cat si din partea agentiilor), apartinand tuturor nivelurilor profesionale. Pentru a te inscrie, acceseaza site-ul http://www.iaa.ro/Young-professionals/Iaa-marketing-innovation-conference/69.html.

Evenimentul este sustinut de BCR, Snack Attack si Radisson SAS. Parteneri media: The Money Channel, IQads.ro, Smark.ro, wall-street.ro, Radio Lynx, Revista Cariere, Business Standard, Elevate, ComunicatedePresa.ro si IAA.ro.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing – de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sub 26 de ani sau studenti in ani terminali, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si comunicarii.

Futurelab este singura retea internationala de consultanta in strategie de marketing cu un focus pe inovatie, profit si customer centricity, ale carei servicii au fost contractate de peste 50% dintre brandurile existente in Interbrand Top 100.