“Cele doua agentii au inteles filosofia brandului si au reusit sa genereze un impact important pe piata chiar de la prima noastra lansare. Vom face in continuare echipa pentru ca Gap sa devina una dintre cele mai indragite marci si in Romania ", a spus Stelios Skordalakis, Marketing Manager, Marinopoulos Romania, reprezentant Gap pentru marketing si comunicare la nivel regional.

MSPS lucreaza cu Gap si in Grecia, piata pe care brandul american a intrat anul trecut si unde detine in prezent 6 magazine.

Noul magazin Gap ofera articole de imbacaminte si accesorii pentru femei, barbati, copii, prin GapKids si bebelusi si copii mici prin linia babyGap.

Marca americana Gap, care sarbatoreste 40 de ani de prezenta pe plan international, este binecunoscuta si pentru campaniile sale publicitare, devenite puncte de referinta pentru cultura americana. In Romania, compania Marinopoulos opereaza franciza Gap, alaturi de alte marci precum Beauty Shop / Sephora, Starbucks sau Marks & Spencer.

MSPS este cea mai mare agentie de consultanta de marketing si vanzari din Grecia, avand mai mult de 1500 de angajati si peste 16 ani de experienta in domeniu. In Romania, MSPS e prezenta din 2007 si a dezvoltat programe de CRM, promotii, evenimente, precum si propuneri de merchandising si programe de mystery shopping. Printre clientii agentiei se numara Orange, ING Bank, Tiriac Imobiliare, Gap, Brown Forman, Olympus Diaries.

Agentiia de relatii publice si comunicare Civitas Global Romania a fost fondata in 2008 de catre Civitas Ketchum si Global Tanitim, si este afiliata unuia dintre principalele grupuri de relatii publice la nivel global, Ketchum. In portofoliul agentiei sunt inclusi clienti precum: Gap, Tiriac Imobiliare, Star Foods, Genesis Development, SofMedica, Ernst&Young, Nokia Siemens.