“Un criteriu important pentru noi a fost acela ca nu era doar o campanie sau un proiect, ci am vorbit de la bun inceput despre un parteneriat. Urma sa ne ocupam de comunicarea marcii pe termen lung. Ne-a mai placut si faptul ca au acordat mult timp de gandire agentiei. Si asta ne-a spus multe despre Plus si echipa de acolo, care au inteles ca pentru lucruri mari ai nevoie de timp”, a spus Costin Milu, Head of Copy Propaganda.
Propaganda a castigat pitch-ul cu echipa formata din: Adrian Tuluca – Managing Director, Simina Leotescu – Head of Strategy, Madalina Oanta – Client Service Director, Andrei Tripsa – Creative Director, Costin Milu – Senior Copywriter, Vlad Tomei – Copywriter, Amandine Hendricks – Art Director, Costin Calugaru – Copywriter.
Plus, reteaua de magazine de tip discount apartinand concernului german Tengelmann, are 4 ani de existenta pe piata locala si 75 de magazine pe teritoriul Romaniei.
Propaganda este o agentie full-service printre ai carei clienti se numara Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Société Générale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, adidas, Orkla Foods.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: