Contul Redd’s a fost castigat de Draftfcb in urma unui pitch desfasurat in lunile iunie-iulie, care a avut ca tema dezvoltarea unei platforme de comunicare pentru brandul Redd’s. Rezultatele pitch-ului au fost validate de un studiu calitativ, constand intr-o serie de focus group-uri cu reprezentante ale target-ului Redd’s. Agentia Draftfcb urmeaza sa ofere servicii de strategie si creatie pentru Redd’s, sustinute de programe de PR.

“Redd’s a adus o inovatie semnificativa pe piata berii din Romania, inaugurand segmentul berilor cu arome si in acelasi timp fiind prima marca de bere care se adreseaza femeilor. Dupa un prim an de pionierat cu rezultate mult peste estimari atat la nivel de consumator cat si de piata, am putut defini mai specific directia de dezvoltare a marcii. Pentru exploatarea cat mai buna a acestui potential am cautat cel mai potrivit partener in dezvoltarea si gestionarea strategiei de comunicare”, a declarat Oana Ailenei, Brand Manager Redd’s

Echipa Draftfcb care a contribuit la castigarea acestui pitch a fost formata din: Oana Padure – Strategic Planning Director, Dragos Radulescu – Creative Director, Sorina Pirlea – PR&BTL Director, Andreea Paun – Senior Copywriter, Wanda Hutira – Art Director.

Echipa Redd’s implicata in organizarea si evaluarea pitch-ului este formata din: Oana Ailenei – Brand Manager Redd’s, Renaud Thiers – Group Brand Manager Worth more brands si Grant McKenzie – Marketing Director.