“Platforma online pe care o lansam in prezent este un nou pas pe care il facem pentru a raspunde nevoilor de informare si consiliere pe care consumatorul le are. Prin aceasta resursa online, oferim servicii aditionale cu valoare adaugata consumatorilor, intr-o maniera interactiva”, a declarat Gabriela Geana (foto), director de marketing Arctic.

Noua platforma online cuprinde sectiuni precum “Cum aleg”, in cadrul careia utilizatorii au la dispozitie un program care poate identifica nevoile acestora in materie de aparate frigorifice si poate recomanda in mod automat un anumit tip de produs. In plus, site-ul contine si sfaturi practice despre modalitatile de utilizare eficienta a aparatelor electrocasnice,

De asemenea, site-ul cuprinde o sectiune de Jocuri si concursuri dotate cu premii constand in produse electrocasnice, precum si Retete culinare verificate de catre expertii Arctic.

Site-ul a fost dezvoltat de catre agentia 4Works, impreuna cu Image PR.

In 2008, compania Arctic a inregistrat o cifra de afaceri de 213 milioane de euro si un volum total al vanzarilor de peste 1.500.000 de unitati. Arctic are in prezent 2.046 angajati.

Arctic face parte din grupul Arçelik, al treilea producator european de aparatura electrocasnica. La peste 50 de ani de la infiintare, produsele companiei Arçelik sunt prezente in peste 100 de tari din intreaga lume. Compania detine 12 unitati de productie in 4 tari si are peste 17.000 angajati. Portofoliul Arçelik include 10 branduri.

Arçelik a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 6,8 miliarde de lire turcesti.