Regia de vanzari Cable Direct si compania media IKO Romania au semnat contractul de de vanzare si gestionare a spatiului publicitar al postului SportKlub.
SportKlub este un canal cu profil sportiv, care se difuzeaza in Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia, Serbia, Croatia, Slovenia, Bosnia, Muntenegru si in Romania – incepand cu anul 2006. Canalul targeteaza barbatii cu varsta peste 18 ani cu venituri medii si peste medie, nivel educational mediu si superior si sunt persoane active, dinamice, consumatoare de sport si evenimente sportive.

In Romania, SportKlub este distribuit prin operatorul UPC analogic si digital, toate platformele digitale din Romania (Digi TV, Focus Sat, Dolce, Boom Tv) precum si alti operatori de cablu, SportKlub fiind receptionat de 4.2 milioane de case.

IKO Romania a fost infiintata in 2003 si este membru al IKO Media Group, jucator prezent pe piata media centrala si est-europeana. Portofoliul sau cuprinde canale tematice axate pe sport, filme si documentare, distribuite prin cablu, satelit si IPTV. Canalele difuzate de IKO Group in Romania si Ungaria sunt: SportKlub (canal de sport), DoQ (documentare), Fishing&Hunting (Pescuit si vanatoare), Film+ (filme, limba maghiara), Cool TV (canal pentru tineret, limba maghiara).

Printre transmisiunile SportKlub se numara: Cupa Regelui - Spania; Anglia - FA CUP, Cupa Italiei, campionate de baschet si hochei, fotbal american.

Cable Direct, parte a grupului Centrade, a fost infiintata in 1999 ca o companie dedicata vanzarii de spatiu publicitar pentru televiziunile tematice. Printre clientii companiei se numara posturile de televiziune AXN, AXN CRIME, AXN SCI FI, ANIMAX, HBO, Cartoon Network, TCM si un portofoliu de site-uri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri