Veniturile din publicitate ale ziarelor din Statele Unite au scazut cu aproape 28% in trimestrul al treilea, continuand un declin marcat de disponibilizari, falimente si inchiderea mai multor cotidiene, scrie MediaPost.
Veniturile din formatul print, cat si online au scazut la 6,4 miliarde dolari in trimestrul al treilea fata de 8,9 miliarde dolari, cat erau in acelasi trimestru al anului trecut, potrivit datelor emise de Asociatia Cotidienelor din Statele Unite (NAA).

Publicitatea din print a scazut cu 28,95% la 5,8 miliarde dolari, anunturile clasificate scazand cu 37,9% la 1,46 miliarde dolari.

Veniturile ziarelor americane provenite din anunturi clasificate s-au prabusit in ultimii ani ca urmare a competitiei crescute din partea site-urilor gratuite de anunturi precum Craigslist. Veniturile din publicitatea online au scazut cu 16,92% in trimestrul al treilea la 623,1 milioane dolari.

"Avand in vedere statutul instabil al intregii economii, rezultatele din trimestrul al treilea nu ar trebui sa fie surprinzatoare", a declarat John Sturm, presedintele NAA. "Aceste cifre sunt in linie cu asteptarile noastre, dar se resimte o modesta imbunatatire in categorii cheie ca retailul, ceea ce ne indica faptul ca ce a fost mai greu a trecut", a adaugat Strum.

Tirajul zilnic pentru aproximativ 379 cotidiene a fost in scadere cu 10,62% in perioada aprilie-septembrie comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, potrivit datelor oferite de Biroul de Audit al Tirajului din Statele Unite (ABC).

Veniturile din publicitate pentru ziarele americane au scazut 13 trimestre consescutive, in timp ce veniturile din publicitatea online au scazut in ultimele sase trimestre.

Cu venituri ale publicitatii care scad considerabil, principalii executivi din industrie condusi de presedintele News Corp, Rupert Murdoch, vor sa aplice taxarea cititorilor pentru continutul online.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri