Pe 20 octombrie a fost lansata noua imagine a "Oblique TV Magazin" printr-un eveniment organizat de Oblique Media in colaborare cu RMG Connect la Muzeul de Arta Contemporana din Bucuresti. Ghidul TV apare bilunar si este distribuit unui numar de 100.000 de cititori. "Desi ghidul nostru este gratuit, nu vom face compromisuri in privinta calitatii", spune Adela Vranceanu, PR Director Oblique Media.

Agentia BTL, RMG Connect, a organizat evenimentul de deschidere. Cei peste 350 de oaspeti, covorul rosu de la intrare, spectacolul de sunet si laser, dublat de cei doi Carcotasi (Huidu si Gainusa), prezenta Primului Ministru Tariceanu, alaturi de multe alte persoane din industria showbiz-ului, moda, arta, marketing si publicitate toate acestea au transformat lansarea intr-un eveniment de neuitat.
Conceptul creat de RMG Connect anunta noua imagine si pozitionare a ghidului, care, prin continut si calitate vizuala, va deveni pentru cititor poarta catre inima showbiz-ului.

Coordonatorii proiectului au fost: Serge Celibidache fondator "Oblique TV Magazin", Adela Vrinceanu PR Director Media, Radu Macovei Editor in Chief, Claude Olive si Ionut Macovei Managing Partners din partea Oblique Media. Echipa de la RMG Connect a fost: Dragos Ioana Project Manager, Viorel Stan Account Manager, Oana Brasoveanu PR Coordinator si Eugen Teodorescu Field Manager.

RMG Connect este divizia BTL a agentiei de publicitate Scala JWT si face parte din reteaua internationala Relationship Marketing Group Connect cu prezenta la scara mondiala.