City Mall, cel mai nou mall din Bucuresti, s-a deschis publicului cu un spectacol de trei zile. La un an de la achizitionarea proiectului de catre Jaguar Development, societate de dezvoltare in domeniul imobiliar cu sediul in Bucuresti, la 21 octombrie, primarul sectorului 4 Bucuresti, Adrian Inimaroiu, a taiat panglica noului mall.

Scala JWT a dezvoltat identitatea corporatista, iar campania de lansare include print, radio, outdoor, tranzit si materiale de promotie.

Evenimentul de deschidere a fost creat de agentia de publicitate Scala JWT si implementat de RMG Connect, divizia BTL a agentiei.

Prima zi a deschiderii s-a sfarsit cu un tur al cladirii, urmat de petrecerea de deschidere. Numarul record de 40,000 de vizitatori, care au vizitat mall-ul sambata si duminica, 22 si 23 octombrie, au participat la concerte live, spectacole de lumini si laser, fachiri si pantomima.

City Mall a anuntat ca vor fi organizate in continuare evenimente si promotii saptamanale pentru public, precum si oportunitati de promovare de produse si servicii.

Din partea Jaguar Development echipa a fost: Valentin Preda - General Manager si Lavinia Gheorghe - Marketing Manager. Din partea Scala JWT: Laura Mihalascu - Account Executive, Bogdan Gheorghiu Creative Director, Irina Tomsa Senior Copywriter, Mihai Cristea - Print Production Manager si Liliana Tiu Media Director. Echipa de implementare RMG Connect: Viorel Stan - Account Manager, Eugen Teodorescu Field Manager si Oana Brasoveanu PR Coordinator.

Scala JWT a fost creata in 1996 si face parte din reteaua JWT, care este cel mai mare grup de comunicare din lume, prezent in 87 de tari.