Primarul Londrei a angajat agentia de branding Saffron pentru a crea o identitate unica de brand pentru capitala Marii Britanii. Anul trecut, Saffron a participat in licitatia pentru crearea brandului turistic al Romaniei, insa a pierdut in favoarea unei firme de turism.
Oferta agentiei Saffron, care a participat in licitatia brandului turistic al Romaniei in consortiu cu agentia locala Brandient Consult si firma de cercetare Acacia Avenue Limited, a fost respinsa in faza finala a licitatiei deoarece nu intrunea criteriul celui mai mic pret. Saffron se oferea sa realizeze brandul Romaniei pentru suma de 1,6 milioane euro. Oferta castigatoare a fost aproape de doua ori mai mica, de 895.000 euro, si a apartinut asocierii THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA.

Ulterior licitatiei, Aneta Bogdan, managing partner Brandient, declara ca pretul inaintat de consortiul castigator a fost “nejustificat de mic”.

Acum, agentia Saffron are pe mana brandingul Londrei, potrivit Brandrepublic.com. Proiectul, in valoare de 600.000 lire sterline, va fi coordonat de Daniel Ritterband, directorul de marketing pentru primaria Londrei. Proiectul va fi finalizat in cursul primaverii.

“Avem nevoie de o multitudine de bannere promotionale, care sa incapsuleze vivacitatea si gloria acestui oras minunat. Avem nevoie sa le spunem audientelor internationale ca Londra este un loc minunat unde poti sa vizitezi, sa studiezi sau sa muncesti”, a spus Primarul Boris Johnson.

Agentia Saffron, cu birouri in Londra, Madrid, Mumbai, Viena si New York, este condusa de specialistul in branding Wally Olins.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri