Oferta agentiei Saffron, care a participat in licitatia brandului turistic al Romaniei in consortiu cu agentia locala Brandient Consult si firma de cercetare Acacia Avenue Limited, a fost respinsa in faza finala a licitatiei deoarece nu intrunea criteriul celui mai mic pret. Saffron se oferea sa realizeze brandul Romaniei pentru suma de 1,6 milioane euro. Oferta castigatoare a fost aproape de doua ori mai mica, de 895.000 euro, si a apartinut asocierii THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA.

Ulterior licitatiei, Aneta Bogdan, managing partner Brandient, declara ca pretul inaintat de consortiul castigator a fost “nejustificat de mic”.

Acum, agentia Saffron are pe mana brandingul Londrei, potrivit Brandrepublic.com. Proiectul, in valoare de 600.000 lire sterline, va fi coordonat de Daniel Ritterband, directorul de marketing pentru primaria Londrei. Proiectul va fi finalizat in cursul primaverii.

“Avem nevoie de o multitudine de bannere promotionale, care sa incapsuleze vivacitatea si gloria acestui oras minunat. Avem nevoie sa le spunem audientelor internationale ca Londra este un loc minunat unde poti sa vizitezi, sa studiezi sau sa muncesti”, a spus Primarul Boris Johnson.

Agentia Saffron, cu birouri in Londra, Madrid, Mumbai, Viena si New York, este condusa de specialistul in branding Wally Olins.

Cea mai mica oferta pentru realizarea brandului turistic al Romaniei: 895.000 euro

Cea mai mica oferta pentru realizarea brandului turistic al...