Cel mai important centru comercial din sudul Bucurestiului a fost inaugurat pe 25 februarie, printr-un proiect de comunicare comun ADDV Euro RSCG, Free Communication si MPG. Campania integrata de comunicare, derulata sub conceptul “Sun Plaza – Destinatie de Senzatie”, a generat un trafic de circa 85.000 de vizitatori in prima zi de deschidere a centrului comercial si un total de 315.000 de persoane in primele patru zile de functionare.

Afluxul de vizitatori si emotia manifestata de catre acestia la momentul inaugurarii au lansat dezbateri ample in media cu privire la comportamentul de consumator al romanilor.

Seria actiunilor de lansare a debutat pe 24 februarie cu un eveniment de presa si unul dedicat partenerilor Sun Plaza, care a reunit peste 2000 de persoane. La inaugurarea pentru public, din 25 februarie, sistemul de evidenta a traficului inregistrase 20.000 de vizitatori pana la ora 13.00. La concertul Parazitii de duminica, 28 februarie, au participat peste 6.000 de persoane.

“Nimic din ce s-a intamplat la inaugurare si in primele zile de la deschidere nu a venit ca o surpriza. Noi am gandit Sun Plaza in regulile clasice ale marketingului - cauta cererea, identifica nevoile si construieste o reteta optima. Printr-un mix corect de comunicare am reusit sa convingem ca reteta noastra acopera nevoile locuitorilor din sudul Bucurestiului. Fenomentul Sun Plaza din zilele de deschidere nu are nimic irational si intamplator”, a declarat Michael Richard, Directorul General EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza.

Campania de comunicare, aflata in derulare, a integrat componente de creatie, media, PR si BTL. Proiectul de promovare Sun Plaza a fost coordonat de ADDV Euro RSCG, agentie de publicitate full-service, dezvoltat pe componenta de PR si BTL de catre Free Communication si de catre MPG pentru cea de media.

“Timp de aproape zece luni, comunicarea PR a Sun Plaza a fost permanent un meci dificil in care s-au aruncat peste fileu mingi dure, precum «inadecvare», «zona saraca», «prea multe mall-uri». A fost o provocare sa construiesti in avans credibilitatea unui produs care sa produca o efervescenta de proportiile celei la care am fost martori”, a completat Alexandra Dinita, director general Free Communication.

Sloganul Sun Plaza, care a fost imprumutat si campaniei de comunicare, a fost creat de catre ADDV Euro RSCG. Conceptul creativ a fost declinat in executii de outdoor, print, radio si proiecte speciale.

Centrul comercial gazduieste peste 130 de magazine, printre care Cora, Baumax, Flanco si Mobexpert, un complex de 15 sali de cinema, o zona de fun cu bowling, biliard si casino si un food court.