Acest proces a fost inceput in octombrie 2009, in prezent aproximativ 40% din echipa urmand sa fie inlocuita de angajati potriviti noilor cerinte de munca.

“Scopul acestui demers a fost acela de perfectare a unui model de business sustenabil. In ultimii doi ani, am constatat un decalaj intre sezonalitatea industriei de consultanta de brand si sezonalitatea incarcarii din punct de vedere volum de ore de lucru in cadrul companiei. Ca o consecinta a acestui decalaj, devenise practic imposibil dezvoltarea unei strategii de management pe termen mediu si lung. Daca pana la inceputul lui 2009 companiile de consultanta de brand erau nevoite sa angajeze forta de munca fara o pregatire adecvata acestui domeniu si in consecinta sa adapteze structura organizationala si procesele de lucru in functie de competentele lor, situatia actuala permite o recrutare bazata pe nevoile companiei si nu vice versa”, a declarat Beatrice Danis (foto), director general BrandTailors.

Astfel, managementul companiei a decis incheierea colaborarii si cu unii dintre cei mai vechi membri ai echipei.

Pe de alta parte, compania isi pastreaza strategia de retentie a personalului prin intermediul practicarii unei politici salariale motivante. Asa cum bugetul salarial din 2009 a crescut cu 47% fata de 2008, pentru anul acesta, oficialii companiei anunta o crestere medie de 15% fata de 2009.

BrandTailors este compania de consultanta strategica si design de brand care in peste 5 ani de activitate a dezvoltat parteneriate cu companii precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Ulker, Tiriac Holdings, Lagardere, GlaxoSmithKline, Vrancart.