Aceasta este cea de-a treia distinctie acordata proiectului, dupa ce anul acesta a fost desemnata campania online a anului in cadrul Business Review Awards si a primit titlul “Mr RON” acordat de Saptamana Financiara.

“Este un proiect de suflet pentru echipa BCR, iar recunoasterea vine in egala masura pentru noi, dar si pentru agentia care l-a initiat – Rogalski Grigoriu Public Relations, precum si pentru partenerii nostri care au contribuit covarsitor la succesul sau: agentiile Media Cafe-strategie si creatie online, Mediaedge:cia-strategie media, Tempo Advertising-creatie ATL, BT Events-BTL, publicatiile Financiarul si Saptamana Financiara, dar si pentru partenerii nostri din social media- Simona Tache, Vali Petcu, Cristian Manafu, Alex Mihaileanu si Cristian Orgonas”, a declarat Daniel Pana, Director Executiv, Directia Marketing BCR.

Alaturi de Scoala de bani la categoria Financial Services nominalizatii au fost: campania Little SHIDS’ Hits the Fan, dezvoltata de 1st: The Exchange with Penrose Financial, campania Barclays Wealth: Philanthropy White Papers dezvoltata de Barclays Wealth cu Cohn & Wolfe, campania Tea is for Trouble dezvoltata de Direct Line cu Unity si Repositioning Banque de la Poste, dezvoltata de Banque de la Poste cu Weber Shandwick.

Scoala de Bani este marca inregistrata a Rogalski Grigoriu Public Relations, prima agentie de PR triplu premiata de International Public Relations Association cu Golden World Award, considerat Oscarul PR-ului.